خاطره ای خوش برای اتمام یک مقطع از زندگی

جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان پایه نهم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان روز شنبه ۲۵ خرداد با حضور اولیای دانش آموزان برگزار شد.

در این جشن مدیر مدرسه، کادر اجرایی و کارگروه پایه نهم، اولیا و دانش آموزان پایه نهم حضور داشتند. نماهنگ شهدا، مستند تعطیلات نوروز در واحد گلستان و نماهنگ مسابقه دست سازه های فیزیک در جشن فارغ التحصیلی پخش شد. جوایز نفرات برتر این مسابقه اهدا و مسابقه های خوانندگی و مسابقه هوش با شرکت دانش آموزان برگزار شد. در این جشن بسته ویژه شامل ویژه نامه فارغ التحصیلان ماهنامه هفت و نیم و سی دی هکس ها و فیلم های خاطرات سه ساله بین دانش آموزان توزیع شد.

حجت حضرتی، مدیر دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان در جشن فارغ التحصیلی پیامی را برای دانش آموزان نهمی قرائت کرد. در ابتدای این پیام صمیمانه آمده است: «درست ۳ سال پیش بود که جمعی نامانوس و غریبه از خانواده‌ها، دانش‌آموزان، دبیران و همکاران اجرایی مدرسه گرد هم آمدند. بسیاری از افراد این جمع برای اولین بار بود که در کنار هم قرار می‌گرفتند، اما به لطف ایزد منان، حمایت‌های بی‌دریغ اولیای حاضر در این جمع و تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی هم‌کاران بنده، این نوزاد برخاست، راه رفت و دوید. امروز مدرسه‌ ما و شما یکی از پیش‌گامان تحول در نظام تعلیم و تربیت ایران اسلامی است. در همین سه سال گذشته، بچه‌های دیروز گلستان درخشیدند و در میادین مختلف از خوارزمی تا شریف و از لایپزیک تا ناگویا افتخار، حماسه و عزت آفریدند و تبدیل به مردانی تاریخ‌ساز و تمدن‌ساز شدند.»

در بخش دیگری از پیام خداحافظی مدیر مدرسه به جایگاه و اهمیت بزرگترها در زندگی هر فرد اشاره شده است: «هماره به یاد داشته باشید و به فرزندان خود و نسل‌های بعد بیاموزید و یادآوری کنید که ما در دامان مادر و در سایه‌ی پدر قد کشیده‌ایم و به قله‌ها رسیده‌ایم و تمام موفقیت‌ها و افتخارات ما مرهون نفس‌ها، دعاها، حمایت‌ها و ایثار و گذشت آن‌هاست.»

امیر قیسی پدر دانش آموز علی قیسی رییس انجمن اولیا و مربیان واحد گلستان دیگر سخنران جشن فارغ التحصیلی بود. وی گفت: «سه سال پیش در این روزها تعداد کمی از ما همدیگر را می شناختیم و وارد مدرسه شدیم اما حالا تعداد زیادی از ما اولیا همدیگر را می شناسیم و بعضی از ما با هم رابطه دوستی و رفت و آمد داریم. در این مسیر تغییرات زیادی را دیدیم و به واسطه مثلث انسانی دانش آموز، کادر مدرسه و اولیا توانستیم توانایی فرزندانمان را بیشتر کنیم. اگر به سه سال قبل برگردیم می بینیم که بچه هایمان با حالا بسیار تفاوت داشتند. کادر مدرسه برای همه این تغییرات برنامه داشتند و مسیر آنها را هموار کردند. من از مدیریت، معلمان و کادر اجرایی به نمایندگی از طرف اولیای محترم تشکر می کنم.» امیر قیسی به نیابت از همه اولیا به کارگروه پایه نهم هدایایی اهدا کرد.

مسابقه خوانندگی و هوش

دانش آموزان پایه نهم عید سال ۹۸ را در مدرسه گذراندند و درس خواندند. در جشن فارغ التحصیلی مستند این فوق برنامه پخش شد و مورد استقبال قرار گرفت. علاوه بر این دو مسابقه هوش و مسابقه خوانندگی با حضور دانش آموزان اجرا شد و نفرات برتر جایزه گرفتند. پس از آن نوبت به تقدیر از نفرات برتر مسابقه دست سازه های فیزیک رسید. این مسابقات در رشته های ماشین تله موشی، ساخت دست سازه های فیزیکی و تولید محتوای الکترونیکی در اردیبهشت ماه برگزار شد. جشن فارغ التحصیلی واحد گلستان با عکس یادگاری دسته جمعهی دانش آموزان، اولیا و کادر مدرسه به پایان رسید و دانش آموزان پایه نهم با خاطره ای خوش راهی یک مقطع جدید تحصیلی شدند.

اخبار پیشنهادی