جشن سپاس واحد پاسداران برگزار شد

جشن سپاس دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران برگزار شد. دانش آموزان و خانواده هایشان به همراه کادر اجرایی مدرسه سه شنبه ۷ اسفند ماه، همزمان با روز مادر، در این جشن شرکت کردند. این برنامه با سخنرانی «دارا امانی» مدیر مدرسه آغاز شد. امانی با تبریک روز مادر از دانش آموزان خواست که تا همیشه قدردان زحمات مادرانشان باشند. پخش کلیپی از فعالیت های مدرسه برنامه دیگر این جشن بود. برنامه های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و پژوهشی انجام شده در واحد پاسداران ار تابستان تا اسفند ماه به طور خلاصه در این کلیپ به تصویر کشیده شده بود.

اجرای تئاتر و سرود برای والدین

برنامه های سرگرم کننده ای که دانش آموزان واحد پاسداران در این جشن برای خانواده هایشان آماده کرده بودند، در سه بخش اجرا شد. ابتدا گروه سرود مدرسه ۲ سرود برای میهمانان اجرا کرد. این اجراها «سرزمین من» و «ایران» نام داشتند که از ابتدای سال تحصیلی در کلاس سرود مدرسه تمرین شده بود. اجرای نمایش بخش دیگری از برنامه های این جشن بود. «آدرین ریاضتی»، «علیرضا مداحی»، «نیما نیک نژاد»، «علی نیازی»، «آراد خانی پور»، «نیما امام جمعه» و «ایلیا امینی» پاسدارانی هایی بودند که این نمایش را روی صحنه بردند. نمایش اجرا شده درباره فردی بود که در کشور ژاپن درس می خواند ولی با سیستم آموزشی آنجا مشکل دارد.

استندآپ کمدی «آریا علیزاده» آخرین برنامه ای بود که دانش آموزان برای والدین شان آماده کرده بودند. موضوع این اجرا درباره برنامه های تلویزیون و تناقض های موجود در آن ها بود. این اجرای انتقادی مورد توجه خانواده ها قرار گرفت و «آریا علیزاده» بعد از پایان اجرایش یک دقیقه مورد تشویق قرار گرفت. این دانش آموز در در جشن های قبلی واحد پاسداران اجرای موسیقی و بازی در نمایش دانش آموزی را هم بر عهده داشت. 

پاسدارانی های برتر جایزه گرفتند

تقدیر از دانش آموزان برتر، بخش انتهایی جشن سپاس دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران بود. دانش آموزان فعال در گروه تئاتر و سرود مدرسه، نفرات برتر المپیاد ورزشی درون مدرسه ای واحد پاسداران، نفرات برتر آزمون های جامع، امتحان نیمسال اول، آزمون نردبام و پیشرفت تحصیلی از جمله دانش آموزانی بودند که در این جشن جایزه گرفتند.

اخبار پیشنهادی