در مراسمی با حضور خانواده ها و دانش آموزان

«سرآمدانِ واحد فرمانیه» معرفی شدند

«جشن سرآمدان»، ویژه تقدیر از دانش آموزان برتر دبیرستان های دوره اول و دوره دوم علامه طباطبایی – واحد فرمانیه، سوم اسفندماه با حضور خانواده های فرمانیه ای برگزار شد.

تقدیر از دانش آموزان برتر آموزشی، فرهنگی و ورزشی مدرسه در نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و قدردانی از اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه در سال گذشته، از جمله برنامه های این جشن بود. در این برنامه همچنین، به دانش آموزان رشته های پژوهشی واحد فرمانیه که در مسابقات جهانی، کشوری و در سطح مجتمع مدال کسب کرده بودند، جوایزی اهدا شد.

«حسین شهرابی»، مسئول فرهنگی واحد فرمانیه، درباره نحوه برگزاری جشن سرآمدان به سایت علامه طباطبایی گفت: «از حدود دو ماه قبل، برنامه ریزی برای برگزاری این جشن در شورای مدرسه آغاز شد. سعی داشتیم شورای دانش آموزی نیز از ابتدا در جریان برنامه ریزی ها باشد. بخش زیادی از اجرای برنامه ها هم توسط دانش آموزان انجام شد.» اجرای گروه سرود مدرسه و اجرای استنداپ کمدی توسط کمدین «حسن ریوندی» از دیگر برنامه های «جشن سرآمدانِ واحد فرمانیه» بود. اجرای این جشن را مجری شبکه سه سیما برعهده داشت.

«جشنِ سرآمدان واحد فرمانیه»، با استقبال و حضور خانواده ها و دانش آموزان مدرسه برگزار شد. «ابراهیم آصف»، مدیر دبیرستان های دوره اول و دوره دوم علامه طباطبایی- واحد فرمانیه، درباره اهمیت مشارکت اولیا در برنامه های فرهنگی مدرسه، به سایت مجتمع گفت: «اصلی ترین خواسته ما از اولیای محترم این است که به امور محوله از سوی مدرسه بطور جدی توجه کنند. چنین توجهی از سوی خانواده ها به دانش آموزان می آموزد که درخواست های مدرسه مهم است.»

گالری تصاویر جشن سرآمدان واحد فرمانیه را اینجا ببینید.

اخبار پیشنهادی