ثبت نام در واحد میرداماد

پیش ثبت نام دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از ۱۷ دی ماه سال جاری آغاز شد.

بر اساس اعلام ستاد ثبت نام مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی، متقاضیان ورود به پایه های هفتم، هشتم و نهم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد برای ثبت نام باید مشخصات خود را در سایت www.alameh.ir و در «بخش سامانه ها» وارد نموده و پیش ثبت نام کنند.

شرایط پذیرش پایه هفتم:

دارا بودن ارزیابی خیلی خوب یا خوب یا معادل آن در کارنامه نوبت دوم سال پنجم ابتدایی و کارنامه نوبت اول سال ششم ابتدایی شرایط پذیرش دانش آموز در پایه هفتم دبیرستان دوزه اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد است.

مراحل ثبت نام پایه هفتم:

ابتدا وارد سایت alameh.ir و سامانه ثبت نام می شوید. بعد از ثبت اطلاعات اولیه و دریافت کد و رمز عبور، اطلاعاتتان را تکمیل کرده و تایید نهایی را انجام می دهید. بعد از انجام مراحل قبل، تاریخ جلسه توجیهی آنلاین اطلاع داده می شود. پس از شرکت در جلسه آنلاین، تاریخ جلسه حضوری و آزمون به اولیا ثبت نامی ابلاغ می شود. در صورت قبولی در آزمون، تاریخ مصاحبه متعاقبا اعلام می شود.

شرایط پدیرش میان پایه (هشتم و نهم):

دارا بودن معدل بالای ۱۹/۵ در پایه هفتم یا هشتم، شرکت در ازمون ورودی و کسب نمره قبولی و شرکت در مصاحبه حضوری، از شرایط حضور در جمع دانش آموزان پایه های هشتم و نهم واحد میرداماد است.

مراحل ثبت نام میان پایه (هشتم و نهم)

  • ورود به سامانه ثبت نام در سایت alameh.ir
  • ثبت نام اطلاعات اولیه و دریاقت کئ و رمز عبور
  • تکمیل اطلاعات و تایید نهایی در سامانه
  • شرکت در جلسه توجیهی آنلاین
  • شرکت در آزمون ورودی به صورت حضوری
  • انجام مصاحبه در صورت قبولی در آزمون

 

ورود به صفحه ثبت نام مدارس علامه طباطبایی

لینک کوتاه : https://link.kvno.ir/4-e-ZM2pJ

اخبار پیشنهادی