بزرگداشت روز دانش آموز در واحد آبشناسان

ناصر سلامی، معاون فرهنگی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان در سخنانی کوتاه علت نام گذاری این روز به عنوان روز دانش آموز را شهادت جمعی از دانش آموزان که در صبح روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در اعتراض به حکومت طاغوت در دانشگاه تهران تجمع کرده بودند، عنوان کرد.

قاسمی، دبیر قرآن و مربی تربیتی واحد آبشناسان نیز در مورد تسخیر لانه جاسوسی در تاریخ ۱۳ آبان ۵۸ صحبت کرد. او با اشاره به فعالیت های ضد انقلابی که در سفارت وقت امریکا صورت می گرفت، اقدام دانشجویان خط امام را شجاعانه و بی سابقه دانست. اقدامی که بازتاب بین المللی آن باعث شد جهانیان به ثابت قدمی و استواری راه امام در بین جوانان ایرانی پی ببرند.

همچنین دانش آموزان پایه هفتم واحد آبشناسان که مسئولیت برگزاری صبحگاه روز شنبه را داشتند، مسابقه «بله یا خیر معکوس» برگزار کردند. لازم به ذکر است برخی برنامه های تدارک دیده شده برای روز دانش آموز به علت آلودگی هوا لغو شد.

دانش آموزان مسئول
هدیه روز دانش آموز واحد آبشناسان به دانش آموزان، عکس دسته جمعی کلاسی است. تعدادی از دانش آموزان پایه هفتم با حضور در اتاق فرهنگی این عکسها را دسته بندی و آماده توزیع در کلاسها کردند. گفتنی است دانش آموزان آبشناسانی در بسیاری از فعالیت های فرهنگی واحد آبشناسان مسئولیت های اجرایی به عهده دارند.

اخبار پیشنهادی