برگزاری دومین جلسه تعاملی اولیا و دبیران واحد پاسداران دخترانه

دومین جلسه تعاملی اولیا و آموزگاران دبیرستان دوره اول دخترانه علامه طباطبایی – واحد پاسداران، روز دوشنبه ۲۴ آذر به صورت آنلاین برگزار شد.

در این جلسه دبیر ریاضی پایه هفتم واحد پاسداران درباره روند کلاس و نحوه ارزیابی دانش آموزان با اولیا صحبت کرد.

 «سارا محمود کلایه» دبیر ریاضی پایه هفتم درباره نحوه برگزاری کلاس های آنلاین گفت: «با توجه به شرایط موجود و عدم امکان برگزاری کلاس حضوری، تلاش ما در کلاس ریاضی این است که تا حد امکان، این ارتباط در فضایی پر انرژی و صمیمی برقرار شود. در این راستا از ابزارهایی مانند بازی های ریاضی آنلاین استفاده می کنیم.»

نکته مهم دیگر که در این جلسه درباره آن صحبت شد، تفاوت­های فردی بین دانش آموزان بود. معلم ریاضی دختران علامه ای درباره این موضوع گفت: «دانش آموزان نمیتواننددر تمام دروس، علاقه و سرعت یادگیری یکسان داشته باشند و مقایسه آن­ها توسط والدین با یکدیگر، نتیجه منفی دارد.»

در ادامه پیشنهاداتی مطرح شد از جمله تشکیل کلاس هایی مجزا برای دانش آموزانی که علاقه مند به آموختن دانش، بیش از سطح پایه خود هستند. این کلاس ها با رویکرد توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان برگزار خواهد شد.

در پایان این جلسه دبیر ریاضی پایه هفتم واحد پاسداران، درباره مطالعه و تمرین درس ریاضی در زمان امتحانات، نکاتی را مطرح کرد.

اخبار پیشنهادی