برگزاری جلسه توجیهی طرح ادونس

جلسه توجیهی کلاس های طرح ادونس دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ برای اولیا دانش آموزان پایه های هفتم و هشتم برگزار شد. در این جلسات آنلاین، محسن ایرجی مسئول آموزش دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی و مدیر واحد آبشناسان، برای اولیا صحبت کرد.

معرفی طرح ادونس و کلاس های کدنویسی، اهداف برگزاری آنها، مدت زمان برگزاری، زمان و نحوه آغاز شروع کلاس ها و روش ثبت نام دانش آموزان از جمله صحبت های ایرجی با اولیا پایه های هفتم و هشتم مدارس علامه طباطبایی بود.

به گفته ایرجی طرح ادونس با هدف ایجاد فضای علمی ویژه برای یادگیری فرا مدرسه ای دروس برای دانش آموزان دوره اول دبیرستان برگزار می شود. در این دوره دانش آموزان با ویژگی های تفکر علمی و انتقادی آشنا می شوند.

آشنایی با طرح ادونس و کلاس های کدنویسی

طرح ادونس از پنجشنبه ۱۲ آبان آغاز و تا پنجشنبه ۲۴ برگزار خواهد شد. کلاس های این طرح ۴ زنگ در هفته است و برای هر دانش آموز، در واحد خود تشکیل می شود. ساعت برگزاری کلاس های این طرح هم ۷:۳۰ تا ۱۲:۴۰ است.

دانش آموزان علاقه مند به تفکر الگوریتمی و مهارت برنامه نویسی (کدنویسی) با روش پایتون هم می توانند در کلاس های این رشته شرکت کنند. این کلاس ها به صورت آنلاین و در روزهای شنبه یا چهارشنبه به صورت آنلاین برگزار می شود. ساعت برگزاری این کلاس ها هم ۱۶ تا ۱۸:۱۵ است.

لازم به ذکر است ثبت نام لیست اصلی تا ساعت ۲۰ روز پنجشنبه انجام می شود و پس از آن لیست انتظار تکمیل خواهد شد.

روش ثبت نام

برای ثبت نام در کلاس های ذکر شده به روش زیر اقدام کنید:

۱ – متقاضیان کلاسهای طرح ادونس پایه های هفتم و هشتم      مبلغ ۱۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال

۲ – متقاضیان کلاسهای مهارت برنامه نویسی (پاتیون)               مبلغ ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال

۳ – متقاضیان کلاس های طرح ادونس + مهارت برنامه نویسی    مبلغ ۲۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال

به کارت شماره ۶۱۰۴۳۳۸۹۷۲۳۴۶۹۲۴ به نام خانم صدیقه توفیق حق واریز کنند و تصویر فیش واریزی را برای مشاوره پایه خود یا معاون انضباطی دبیرستان ارسال کنید.

تماشای ویدیوی جلسه توجیهی طرح ادونس برای هفتمی ها:

بخش اول

بخش دوم

بخش سوم

 

تماشای ویدیوی جلسه توجیهی طرح ادونس برای هشتمی ها:

بخش اول

بخش دوم

بخش سوم

اخبار پیشنهادی