برگزاری جلسه انتخابات انجمن اولیاء و مربیان واحد فرمانیه

جلسه انتخاب اعضای انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه صبح روز پنج شنبه، ۱۳ مهر، برگزار شد.

ابوالفضل رستمی، مدیر واحد فرمانی، در این جلسه گفت: «مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی ۲۵ سال در خدمت دانش آموزان شهر تهران بوده است. داشتن برنامه ریزی مدون و منظم به همراه نظارت و ارزیابی، در کنار همراهی و تعامل اولیاء دانش آموزان در مدت ۲۵ سال فعالیت مجتمع، دو عامل شکل دهنده موفقیت ها و پیشرفت های دانش آموزان علامه ای هستند.»

مدیر واحد فرمانیه از والدین دعوت کرد تا از راه های مختلف ارتباطی از جمله سامانه کارسنج، تلفن،  مراجعه حضوری و از همه مهم تر، ارتباط با انجمن اولیاء و مربیان، کادر اجرایی مدرسه را در جریان پیشنهادات و انتقادات خود قرار دهند.

در بخش دیگری از جلسه آقای آریانی، عضو انجمن اولیاء و مربیان سال تحصیلی گذشته در مورد کارهای انجام شده در سال گذشته توضیح داد و گفت: « اگر به سه سال گذشته برگردم دوباره دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه را برای تحصیل پسرم انتخاب می کنم، چرا که فضای پیشرفت دانش آموزان در این مدرسه به بهترین شکل مهیا است.»

در این جلسه از اعضای انجمن اولیاء و مربیان سال گذشته تقدیر به عمل آمد. سپس داوطلبان حضور در انجمن اولیاء و مربیان یک به یک به روی سن آمدند و برنامه های خود را برای حضور در انجمن به اطلاع دیگر اولیاء رساندند. جلسه با برگزاری انتخابات و پذیرایی از شرکت کنندگان به اتمام رسید. اسامی نفرات انتخاب شده هفته آینده اعلام می شود.

اخبار پیشنهادی