«از جمعه تا جامع»؛ برنامه هفتمی ها برای آزمون

دانش آموزان پایه هفتم واحد میرداماد با برنامه «از جمعه تا جامع» برای آزمون جامع ۲۴ مردادماه آماده می شوند. میردامادی ها از جمعه ۱۹ مرداد تا یک روز قبل از آزمون با برنامه مطالعاتی ویژه ای درس می خوانند.

برگزاری پیش آزمون، ارائه نمونه سوال و تشکیل کلاس های آنلاین از دیگر بخش های برنامه «از جمعه تا جامع» است.

در طی این برنامه، وضغیت دانش آموزان توسط مشاور تحصیلی رصد شده و راهکارهایی برای تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف درسی شان به آن ها ارائه خواهد شد.

بررسی برنامه ها تا پایان سال تحصیلی

جلسات مشاورۀ اختصاصی برای اولیاء پایه هفتم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد تا پایان تابستان برگزار می شود. این جلسات با حضور مشاور تحصیلی پایه هفتم، از شنبه ۱۳ مردادماه آغاز شده است.

در ابتدای جلسات، مشاور پایه هفتم واحد میرداماد، برنامه های مدرسه در تابستان و سال تحصیلی را برای اولیاء تشریح می کند. ارائه مهمترین اهداف آموزشی، زمان برگزاری کلاس ها و آزمون ها و نحوه ارزشیابی دانش آموزان در طول سال تحصیلی از موضوعات این جلسه است.

 در ادامه انتظارات مدرسه از روند آموزشی هر دانش آموزان تشریح می شود.

بررسی دغدغه های اولیاء درباره موضوعات مختلف آموزشی، پرورشی و پژوهشی مدرسه و پاسخ به پرسش های آن ها، بخش دیگری از جلسه جلسات مشاوره اختصاصی اولیاء پایه هفتم واحد میرداماد است.

در پایان نکات مهمی هم دربارۀ برگزاری آزمون جامع تابستان به اولیاء ارائه می شود. جلسات مشاوره با اولیاء تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

تابستانِ هفتمی ها؛ هم درس، هم اردو

دانش آموزان پایه هفتم واحد میرداماد از ۱۶ تیرماه، به مدت ۶ هفته در کلاس های تابستانی با سابقه ترین واحد مجتمع علامه طباطبایی شرکت می کنند.

کلاس های آموزشی دانش آموزان پایه هفتم، هر هفته شنبه ها و یکشنبه ها برگزار می شود. دانش آموزان در ۲ روز آموزشی شان، در زنگ های ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی و کلاس های پژوهشی شرکت می کنند. سه شنبه ها هم روز اردویِ دانش آموزان واحد میرداماد است.

قبل از شروع پایگاه تابستانی، اولیاء و دانش آموزان پایه هفتم واحد میرداماد، در همایش معارفه و جلسۀ توجیهی شروع سال تحصیلی شرکت کردند.

اخبار پیشنهادی