برنامه امتحانات آبشناسانی ها در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

برنامه آزمون های داخلی و هماهنگ مجتمع، برای دانش آموزان دبیرستان دوره  اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان منتشر شد.

زمان برگزاری آزمون های میان ترم، پایان ترم، هفتگی، جامع و پیشرفت تحصیلی از مهرماه ۱۴۰۱ تا اردیبهشت ۱۴۰۲ در این برنامه مشخص شده است.

آبشناسانی ها مهرماه در آزمون تعیین سطح کلاس کدنویسی، آزمون هفتگی ریاضی و علوم و آزمون هفتگی عربی و فارسی شرکت می کنند. آزمون پایانی تاپ ناچ و آزمون هفتگی دینی و قرآن هم آبان ماه برای دانش آموزان برگزار می شود. امتحانات میان ترم دانش آموزان آبشناسانی از ۱۴ تا ۲۳ آبان برگزار می شود.

دانش آموزان واحد آبشناسان در آذرماه بعد از شرکت در دو آزمون هفتگی، ۱۶ آذر در اولین آزمون جامع شرکت می کنند. آزمون میان ترم تاپ ناچ و آزمون پایانی ترم اول طرح ادونس از دیگر آزمون های آبشناسانی ها در آذرماه است.

شرکت در سه آزمون هفتگی و شروع ترم دوم طرح ادونس هفتم و هشتم از دیگر برنامه های آبشناسانی ها در بهمن ماه است.

در اسفندماه آزمون های پیشرفت تحصیلی، نردبام مرحله اول، پایانی تاپ ناچ و آزمون های میان ترم دوم برگزار خواهد شد. بقیه آزمون های میان ترم هم در فروردین برای آبشناسانی ها برگزار می شود.

آزمون پایانی ترم دوم ادونس هفتم و هشتم، آزمون های هفتگی، آزمون های پیشرفت تحصیلی و نردبام ۲، آزمون جامع دوم و آزمون پایانی تاپ ناچ از جمله آزمون های دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ است.

 

برای دیدن برنامه آزمون های آبشناسانی ها در سایز با کیفیت اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی