بازارچه خیریه غذا به نفع کودکان نیازمند

چهارمین بازارچه خیریه غذای دبیرستان دوره اول مجتمع علامه طباطبایی – واحد گلستان روز دوشنبه ۷ اسفند برگزار شد. در این بازارچه تعدادی از اولیاء و دانش آموزان غذا، کیک و شیرینی طبخ می کنند و به نفع کودکان بی بضاعت و بی سرپرست به فروش می رسانند.

همه دانش آموزان و اولیاء گلستانی دعوت شدند تا در این کار خیر سهیم باشند. وجه حاصل از فروش غذا، شیرینی و کیک به یکی از بنیادهای خیریه معتبر در زمینه حمایت از کودکان نیازمند اهدا می شود.

«رسول بیگی»، مربی فرهنگی واحد گلستان در مورد مقدمات برگزاری بازارچه خیریه غذا گفت: « از یک هفته قبل از طریق کانال های اطلاع رسانی شرایط حضور خانواده ها در بازارچه خیریه را اعلام کردیم. تعداد زیادی از اولیاء و دانش آموزان داوطلب شدند و ما با توجه به فضای مدرسه ۱۰ نفر از بین متقاضیان انتخاب کردیم و برای آنها غرفه هایی در حیاط مدرسه در نظر گرفتیم. تعدادی از والدین که به دلایل مختلف از حضور در بازارچه معذور بودند، کمک های خود را به صورت نقدی اهدا کردند.»

این اولین برنامه خیریه در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در واحد گلستان است. در اسفند ماه دو مراسم خیریه دیگر نیز برگزار می گردد. «کمدتکانی» دانش آموزان و فروش لوازم هفت سین دو جشن خیریه دیگر هستند که عواید حاصل از آنها نیز به نفع کودکان نیازمند هزینه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی