اولین روز از دومین دوره جام جهانی فوتبال رایانه ای در تهران چطور برگزار شد؟

دومین دوره جشنواره اوقات فراغت دانش آموزی/ جام جهانی فوتبال رایانه ای در تهران چهارشنبه ۹ مردادماه افتتاح شد. بر اساس برنامه ریزی های کمیته فنی مسابقات، شرکت کنندگان در ۵ دسته و با زمان بندی های مختلف به سالن بزرگ آبشناسان آمدند و مسابقه شان را انجام دادند. برنامه زمانی برگزاری رقابت ها از چند روز قبل در اطلاعیه های اختصاصی به دست هر شرکت کننده رسیده بود و هر کدام از دانش آموزان از زمان بازی خود، رقیبانشان و نحوه جدول بندی رقابت ها اطلاع داشتند.
دسته اول شرکت کنندگان ساعت ۸ صبح چهارشنبه بازی هایشان را آغاز کردند. دانش آموزان در گروه های ۴ تیمی با هم مسابقه دادند و از هر گروه، ۲ نفر برتر به مرحله یک هشتم نهایی رسیدند. در این مرحله هم نفرات برتر گروه ها به صورت ضربدری بازی کردند تا در نهایت ۸ نفر از دسته اول فینالیست شوند. آیدین زاهد، هیراد ثقفی، رسام اسلامی، امیرعلی مرتضوی، امیرعلی ابراهیمی، امیرعلی مطلوبی، مهراس محمودزاده و شایان شهرابی دانش آموزانی هستند که باید روز جمعه ۱۱ مردادماه ساعت ۸ صبح برای مسابقات فینال به سالن مسابقات بیایند. در پایان بازی های دسته دوم هم امیررضا دارستانی، سیامک کرایی، پارسا یزدان پناه، پارسا پاک نیت، کیارش بیرجندی، باربد کلیایی، محمد پارسا نعمتی و پارسا بنایی به فینال رسیدند.

مسابقات دسته های سوم تا پنجم از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۹:۳۰ برگزار شد. دانش آموزان در ساعت های مقرر به سالن آمدند و مسابقاتشان را انجام دادند. دو نفر برتر گروه ها با هم رقابت کردند و از هر دسته ۸ شرکت کننده به فینال رسیدند.

براساس اعلام کمیته فنی مسابقات در سوم هومان نیلوفری، علیرضا پاک نیت، امیر پارسا اشتیاقی، امیرمهدی کریمی، محمد مهدی کوشا، علیرضا جعفری، آرمین جمالی و رایان امینی به فینال رسیدند.

در دسته چهارم هم آریا احمدی، آراد نیکوسخن، ایلیا عاقلی، امیررضا زرین، محمدرضا شهباززاده، مهیار احمدی، عرفان نجفی و امیرسالار احمدی فینالیست شدند.

آخرین بازی های روز نخست دومین دوره جشنواره اوقات فراغت دانش آموزی/ جام جهانی فوتبال رایانه ای در تهران در دسته پنجم برگزار شد. در این دسته هم دانش آموزان در گروه های ۴ نفره با هم مسابقه دادند. در پایان مسابقات دسته پنجم بردیا رفیعی، امین نوکار، علی سعیدی، امیرعلی حبیبیان، سپهر حسنی، علی رضاپور، آراد آریان پور و محمد متین گرکانی نژاد به فینال رسیدند.

بازی های دسته ششم تا یازدهم این رقابت ها امروز پنج شنبه ۱۰ مردادماه برگزار می شود تا تکلیف بقیه فینالیست ها هم مشخص شود.

اخبار پیشنهادی