امید والیبالیست های آبشناسانی به مسابقات هفته آینده

تیم والیبال پایه هفتم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان به فینال المپیاد ورزشی طلیعه نور راه یافت. همچنین تیم های پایه هشتم و نهم نیز در صورت برتری بر رقیبان امکان حضور در فینال را دارا هستند. مرحله اول این رقابت ها جمعه ۱۲ بهمن برگزار شد.

پایه هفتم؛ آبشناسان بی رقیب

تیم واحد آبشناسان در پایه هفتم رقابت های خود را با برتری بر تیم پاسداران شروع کرد. آبشناسانی ها با داشتن بازیکنانی بلندقامت، بازی بهتری نسبت به تیم واحد پاسداران انجام دادند و در نهایت در دو ست و با نتایج ۱۵ بر۸ و ۱۵ بر۴ پیروز شدند.

بازی دوم آبشناسانی ها در برابر تیم واحد میرداماد برگزار شد. میردامادی ها اگرچه در دور اول این مسابقات است با قرعه استراحت مواجه بودند ولی نتوانستند در مقابل بازیکنان قدرتمند آبشناسان کاری از پیش ببرند و در نهایت با نتایج ۱۵ بر۵ و ۱۵ بر۴ بازی را واگذار کردند.

مهمترین بازی روز اول رقابت های والیبال در پایه هفتم بین تیم های فرمانیه و آبشناسان برگزار شد. تیم برنده به بازی فینال می رسید و به همین دلیل حساسیت زیادی بر بازی حکمفرما بود.

در این مسابقه آبشناسانی ها بودند که توانستند بازی بهتری انجام دهند و با نتایج ۱۵ بر۶ و ۱۵ بر ۷ پیروز شد. آبشناسانی ها با این برد به فینال راه یافتند. بازی تیم واحد فرمانیه و گلستان در هفته آینده تکلیف فینالیست دیگر این مسابقات را مشخص می کند.

پایه هشتم؛ صعود به هفته بعد موکول شد

اولین بازی تیم پایه هشتم واحد آبشناسان با تیم واحد میرداماد برگزار شد. در این بازی میردامادی ها با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ و ۱۵ بر ۱۲ پیروز شدند و تیم واحد آبشناسان به گروه بازنده ها رفت. در این مرحله تیم های پایه هشتم واحدهای آبشناسان و گلستان به مصاف هم رفتند. این بازی جذاب به ست سوم کشیده شد و در  نهایت آبشناسانی ها موفق شدند دو ست اول و سوم را نتایج ۱۵ بر ۱۱ و ۱۵ بر ۱۳ پیروز شوند. گلستان هم اگرچه در ست دوم ۱۵ بر ۱۲ برنده شد ولی نتوانست در مجموع پیروز این دیدار باشد. آخرین بازی پایه هشتم هفته اول را آبشناسان و فرمانیه برگزار کردند.  در این دیدار فرمانیه ای ها موفق شدند با نتایج ۱۵ بر ۳ و ۱۵ بر ۱۲ پیروز شوند و به فینال صعود کنند. تیم پایه هشتم واحد آبشناسان در عفته دوم این مسابقات باید با تیم گلستان دیدار کند.

پایه نهم و دهم؛ یک بازی تا فینال

بازی های پایه نهم و دهم بعداز ظهر جمعه برگزار شد. اولین بازی تیم پایه نهم واحد آبشناسان با واحد گلستان بود که به دلیل غیبت گلستانی ها دو بر صفر به سود آبشناسان اعلام شد تا آنها با روحیه ای بهتر به مصاف تیم پایه نهم پاسداران بروند. بلندقامتان آبشناسانی با نتایج ۱۵ بر۷ و ۱۵ بر۸  در این بازی هم برنده شدند.

تیم واحد آبشناسان در دومین دیدار خود به مصاف تیم قدرتمند فرمانیه رفت. برنده این بازی به فینال می رسید و دو تیم انگیزه بالایی برای آن داشتند. در این بازی تیم واحد فرمانیه بهتر بازی کرد و توانست با نتیجه ۱۵بر۱۰ و ۱۵ بر۹ آبشناسان را شکست دهد. آبشناسانی ها هفته آینده با برنده تیم پایه نهم و پایه دهم پاسداران دیدار می کند و در صورت پیروزی به فینال می رسد.

اخبار پیشنهادی