اعلام قوانین و مقررات مدرسه در جلسه دیدار با اولیا

در جلسه دیدار مدیر واحد گلستان با اولیای دانش آموزان، برنامه های تابستانی و قوانین و مقررات مدرسه به اطلاع اولیا رسید.

جلسه دیدار با اولیا روز چهارشنبه ۱۲ تیر در سه نوبت برگزار شد. در این جلسه حجت حضرتی مدیر دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان در مورد برنامه های سال تحصیلی پیش رو، اهمیت پایگاه تابستانی، تغییر وضعیت در کادر اجرایی و انتظارات مدرسه از اولیا و دانش آموزان صحبت کرد.

وی به اهمیت حضور حداکثری و به موقع اولیا در جلسات اشاره کرد و گفت که غیبت اولیا در جلسات مانند غیبت دانش آموزان در سامانه کارسنج ثبت می شود. وی همچنین از اولیا درخواست کرد در اولین فرصت نامه های ارسالی از طرف مدرسه را پاسخ دهند و در صورت دعوت در زمان مقرر در مدرسه حاضر شوند و یا عدم حضور خود را با مدرسه هماهنگ کنند.

حضرتی افزود: «مدرسه در تمام روزهای کاری تابستان و طی سال طبق قانون دایر است و دانش‌آموزان نباید تاخیر و یا غیبت داشته باشند. تاخیر و غیبت احتمالی باید قبل از ساعت ۸ صبح تلفنی به مدرسه اطلاع داده شود در غیر این صورت به هر دلیلی که باشد غیرموجه ثبت خواهدشد.»

وی اضافه کرد: «اگر برنامه‌ای دارید که منجر به غیبت فرزندتان خواهدشد، لازم است قبل از هر اقدامی به طور کتبی از مدرسه تقاضای مرخصی کنید. در صورت موافقت، این غیبت موجه ثبت می‌شود.»

وی در مورد غیبت به دلایل پزشکی هم گفت: «در صورت غیبت به دلیل بیماری علاوه بر اطلاع تلفنی به مدرسه، در اولین فرصت باید گواهی پزشک توسط ولی تحویل مدرسه شود. در مابقی موارد غیبت هم باید نامه‌ کتبی با ذکر دلیل غیبت و توسط شخص ولی تحویل مدرسه شود.»

او به پوشش دانش آموزان در تابستان و سال تحصیلی اشاره کرد و افزود: «پوشش دانش‌آموزان در روزهایی که ورزش دارند (در تابستان و طی سال) تی‌شرت ورزشی فرم مدرسه هم‌راه با شلوار و گرم‌کن مشکی ساده با کفش ورزشی مناسب است. لباس فرم مدرسه در سایر روزها فرم اعلامی از مدرسه است که توسط اولیا تهیه خواهدشد. در ایام تابستان دانش‌آموزان می‌توانند لباس آستین بلند ساده با شلوار ساده بپوشند.»

مدیر واحد گلستان اعلام کرد که اولیا و دانش آموزان برای ارتباط با کارکنان مدرسه فقط از طریق شماره تلفن های ثابت و همراه مدرسه اقدام کنند. «شماره‌های اعلامی در روزهای عادی از ساعت ۶:۳۰  تا ۲۰:۰۰ در روزهای پنج‌شنبه ۸:۰۰ تا ۱۳:۰۰ پاسخ‌گوی اولیا هستند.»

حضرتی تاکید کرد که رضایتنامه شرکت در اردوها و مراسم فقط همان نمون برگی است که از طرف مدرسه به دانش آموزان ارائه می شود و به رضایتنامه های دست نویس یا ارسالی از طریق فضای مجازی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مدیر مدرسه از تمامی اولیا تقاضا کرد که انتقادها و پیشنهادهای خود را به اطلاع ایشان برسانند. در این راستا مقرر شد که روز سه‌شنبه ۱۸ تیر ساعت ۸ صبح اولیایی که مایلند در مدرسه حضور یابند تا نقطه نظرات خود را بیان دارند.

اخبار پیشنهادی