اعضای انجمن و اولیا و مربیان واحد فرمانیه معرفی شدند.

جلسه انتخابات اعضای انجمن اولیا و مربیان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه روز جمعه ۶ مهر در مجتمع فرهنگی، ورزشی دزاشیب برگزار شد.

همزمان با برگزاری انتخابات، اولین جلسه آموزش خانواده نیز برگزار شد. در این جلسه «مهرنوش دارینی»، روانشناس بالینی و از اولیاء فرمانیه ای با موضوع مهارت های زندگی صحبت کرد. او در مورد تعریف جهانی سلامت و ویژگی های فرد سالم سخن گفت. وی گفت هر نوجوان در سه گروه بزرگ عضویت دارد، خانواده، مدرسه و همسالان. سلامت وقتی به خطر می افتد که گفته های این سه گروه همسو نیست. او از پدرها و مادرها خواست که هم نظر باشند و حرفهای همدیگر را تایید کنند تا شکافی بین آنها پیش نیاید. دارینی اولیا را الگوی نوجوان دانست و گفت: «نوجوان برای به دست آوردن هویت، عزت نفس و اعتماد به نفس احتیاج به تشویق و الگو دارد. پس شما باید الگوی مناسبی برای آنها باشید و اعتماد به نفس را در عمل نشان دهید.»

او به خانواده ها توصیه کرد که حتما گفت و گو بدون سرزنش و بدون تنبیه با نوجوان را در برنامه روزانه خود قرار دهند.

در ادامه جلسه نامزدهای حضور در انجمن اولیا و مربیان معرفی شدند و هرکدام دقایقی در مورد برنامه های خود برای سال آینده صحبت کردند.

طبق آرای به دست آمده اعضای انجمن اولیا و مربیان سال تحصیلی ۹۸-۹۷ دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه این افراد هستند: مهرنوش دارینی مادر آرین بیات، مونا مهدیان مادر علیرضا کریمی، بابک ذوالمجد پدر سام ذوالمجد، اکرم مرتضی قلی مادر سید مهدی حسینی، الناز احدی مطلق آریو فخرایی، سید فاطمه حسینی مادر حسین حصیب و داریوش نوری پور پدر صدرا نوری پور.

اخبار پیشنهادی