اعضای انجمن اولیا و مربیان با برگزاری سه اردو موافقت کردند

اولین جلسه انجمن اولیا و مربیان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان روز دوشنبه ۱۶ مهر برگزار شد.

در این جلسه هیئت رییسه انجمن انتخاب شدند. «امیر قیسی» مانند سال گذشته به عنوان رییس انجمن اولیا و مربیان انتخاب شد. «طاهره حیدری» نایب رییس شد و «عاطفه غلامی» به عنوان منشی معرفی گردید.

«حجت حضرتی» مدیر واحد گلستان در این جلسه در مورد شرح وظایف و کارکرد انجمن اولیا و مربیان توضیحاتی ارائه کرد و گفت: «انجمن اولیا و مربیان بیشتر جنبه مشورتی دارد تا اجرایی. اجرای کارها بر عهده مدرسه است.» وی فعالیت هایی که باید با مجوز این انجمن اجرا شود را نیز معرفی کرد. از جمله این فعالیت ها می توان به برگزاری اردوها اشاره کرد. در جلسه روز دوشنبه مجوز برگزاری اردوی مشهد برای دانش آموزان پایه هشتم، اردوی نانو و اردوی یک روزه پایه هفتم از طرف اعضای انجمن صادر شد.

مدیر واحد گلستان همچنین از اعضا خواست تا از بین اولیا دانش آموزان، پزشکان را معرفی کنند. مسئولان واحد گلستان قصد دارند تا با این پزشکان در مورد طرح سنجش سلامت دانش آموزان و نحوه اجرای بهتر آن بحث و مشورت کنند.

در انتهای جلسه تاریخ برگزاری جلسات انجمن اولیا و مربیان واحد گلستان مشخص شد. این جلسات هر سه هفته یک بار روزهای شنبه ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی