اسامی پذیرفته شدگان واحد ادونس اعلام شد

بر اساس تازه ترین اطلاعیه معاونت آموزش مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی، اسامی پذیرفته شدگان پایه نهم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ دبیرستان علامه طباطبایی – واحد ادونس اعلام شد.

این معاونت با ارسال دعوت نامه به دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی، از پذیرفته شدگان در واحد ادونس دعوت کرده است تا در جلسه توجیهی روزهای یکشنبه ۳۰ اردیبهشت و دوشنبه ۳۱ اردیبهشت شرکت کنند. در این جلسه برنامه ها و اهداف واحد ادونس و روند برگزاری کلاس های تابستانی و سال تحصیلی ۹۸-۹۷ معرفی می شود.

پذیرفته شدگان چه مسیری را طی کردند؟

در اطلاعیه معاونت آموزش نحوه ارزش یابی و انتخاب دانش آموزان برای ورود به واحد ادونس تشریح شده است. بر این اساس دانش آموزانی که در واحد ادونس پذیرفته شده اند، سه مرحله آزمون را پشت سر گذاشتند. نفرات برتر در آزمون نردبام که در بهمن ماه سال گذشته برگزار شد، مجاز به ثبت نام در کلاس های پیش ادونس شدند. پس از گذراندن ۶ هفته کلاس، این دانش آموزان در اواخر اسفند ماه در آزمون پایان دوره کلاس های پیش ادونس شرکت کردند. نتایج آزمون نردبام و آزمون پایان دوره کلاس های پیش ادونس به همراه نتیجه آزمون جامع اسفند مجتمع علامه طباطبایی، نمره نهایی دانش آموزان را مشخص کرد و رتبه بندی براساس همین نمره صورت گرفت. بیش از ۱۳۰ نفر در کلاس های پیش ادونس شرکت کردند که از این میان ۱۰۰ نفر برای شرکت در جلسه های توجیهی دعوت شده اند.

اخبار پیشنهادی