از هفته اول پایگاه تابستانی واحد گلستان چه خبر؟

دانش آموزان پایه هفتم، هشتم و نهم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان از روز یکشنبه ۲۴ تیر برای شرکت در پایگاه تابستانی به مدرسه آمدند.

در پایگاه تابستانی سال ۹۷ برنامه های متنوع آموزشی، تفریحی، پژوهشی و ورزشی تدارک دیده شده است. دانش آموزان هر پایه از واحد گلستان هر هفته به یک اردوی تفریحی می روند. در هفته اول پایگاه تابستانی هفتمی ها روز یکشنبه ۲۴ تیر به باغ گیاه شناسی رفتند، هشتمی ها روز دوشنبه ۲۵ تیر عازم موزه دارآباد شدند و نهمی ها روز سه شنبه ۲۶ تیر از باغ کتاب تهران بازدید کردند.

علاوه بر این در زنگ های ورزش که در سالن ورزشی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود، دانش آموزان هر هفته با یک ورزش آشنا می شوند تا در انتهای پایگاه تابستانی رشته مورد علاقه خود را با مشورت مربی ورزش انتخاب کنند.

یکی از کلاس های ویژه پایه هفتم در پایگاه تابستانی با عنوان «آشنایی با کادر مدرسه» برگزار می شود. در این کلاس هر هفته یکی از اعضای کادر اجرایی مدرسه از جمله معاون مدرسه، مسئول آموزش، مسئول فرهنگی و دیگر اعضای کادر اجرایی با دانش آموزان در مورد مسئولیت های خود و برنامه های سال آینده تحصیلی صحبت می کنند.

کلاس های آموزشی ریاضی، علوم، پژوهش و زبان ترمیک به روال سال های گذشته برگزار می شود. افزون بر این، کلاس هایی مانند بازی ریاضی ویژه پایه هفتم و هشتم، خوانش ویژه پایه هشتم و معرفی مشاغل ویژه پایه نهم هم برای گلستانی ها در نظر گرفته شده است. در کلاس معرفی مشاغل «اسماعیل قربانی»، مشاور روانشناس مجتمع هر هفته یک یا چند شغل را به دانش آموزان معرفی می کند.

عکس خبر: دانش آموزان پایه هفتم واحد گلستان در سالن ورزشی دانشگاه علامه طباطبایی

اخبار پیشنهادی