ارزیابی فردی؛ یک آزمون روانشناسی در مدرسه

دانش آموزان دبیرستان دوره اول دخترانه علامه طباطبایی – واحد پاسداران، یکشنبه ۱۲ اردیبهشت به صورت آنلاین در ارزیابی فردی شرکت می کنند.

ارزیابی فردی یک آزمون روانشناسی برای شناخت بیشتر دانش آموزان است. در این ارزیابی سوال هایی با موضوع سلامت روان و روش های مدیریت هیجانات در نوجوانان، توسط مشاوران واحد پاسداران طراحی شده است. این آزمون در کلاس های آنلاین دانش آموزان برگزار می شود و نتایج آن توسط مشاوران این واحد بررسی می شود.

«کیمیا ابراهیمی» مشاور پایه هفتم دبیرستان دوره اول دخترانه علامه طباطبایی – واحد پاسداران، درباره این برنامه می گوید: «با توجه به  مشاوره های فردی و گروهی انجام شده در طول سال تحصیلی، بررسی رفتار دانش آموزان و ابراز خستگی آن ها از شرایط آموزش مجازی، تصمیم گرفتیم تا دانش آموزان را در یک آزمون تخصصی، ارزیابی کنیم.»

به گفته ابراهیمی شناسایی مشکلات احتمالی دانش آموزان و کمک به حل مسائل آن ها به صورت تخصصی، برنامه ریزی مشاوره های فردی و گروهی با موضوعات مورد نیاز دانش آموزان و والدین و تهیه محتوای مناسب برای آن ها در طول سال تحصیلی، از اهداف برگزاری این آزمون در واحد پاسداران است.

اخبار پیشنهادی