آغاز جام جهانی فوتبال رایانه ای در تهران

دور مقدماتی سومین دوره جام جهانی فوتبال رایانه ای در تهران ۱۰ مردادماه به صورت آنلاین برگزار شد. این دوره از بازی ها با کنسول PS4 و بازی فیفا ۲۰ انجام شد. در این مسابقات دانش آموزان علامه ای در گروه های مختلف به صورت گروهی با هم مسابقه دادند و در نهایت ۳۲ نفر به رقابت های فینال راه یافتند.

مسابقات ساعت ۹ صبح جمعه آغاز شد. برنامه زمانی برگزاری رقابت ها از چند روز قبل در گروه های اطلاع رسانی، به اطلاع شرکت کنندگان رسیده بود و هر کدام از دانش آموزان از زمان بازی خود، رقیبانشان و نحوه گروه بندی رقابت ها اطلاع داشتند.

اسامی فینالیست ها به این شرح است:

از گروه ۱ «آرین پورزلفی» و «مهداداکبرزاده»، از گروه ۲ «شروین جباری» و «کاوش آقاطاهر»، از گروه۳ «آریان صفایی» و «پارسا مردانی»، از گروه ۴ «امیرعلی ابراهیمی» و «امیرحسین رحمتی»، از گروه ۵ «آریا ایروانی» و «سپهر عظیمی»، از گروه۶ «امیرپرهام منتظری» و «پارسا نجفی»، از گروه۷ «کیان مذهب یوسفی» و «رادمهر آقابابا»، از گروه۸ «مهدی پوررحیمی» و  «عرفان نجفی»، از گروه۹ «علی رازقی» و «محمدرضا پیروزمند»، از گروه۱۰ «شایان شهرامی» و «بردیا عادلی»، از گروه۱۱ «مانی سپاسی» و «متین گرکانی نژاد»، از گروه ۱۲ «مهدی شاه باغی» و «طاها خجسته»، از گروه ۱۴ «علی متینی مجد» و «محمد عرشیا سیف اله»، از گروه ۱۵ «علی سمیعیان» و «پارسا محمودیان» و از گروه ۱۶ «ایلیا خجسته» و  «رادین ملکی نژاد» به مرحله حذفی صعود کردند. از گروه ۱۳ هم «پویا صدیقی» و «پاشا دانش میر» و از گروه ۱۷ «آریا امینی» به مرحله حذفی صعود کردند. مرحله حذفی و فینال این مسابقات روزهای پنج شنبه و جمعه، ۱۶ و ۱۷ مردادماه برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی