آغاز «بهشت انس»

یازدهمین جشنواره قرآنی «بهشت انس» مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی شروع شد. جشنواره قرآنی «بهشت انس» امسال در دو مرحله برگزار مي‌شود. مرحله اول مسابقات درون مدرسه است که از ۲۴ دی ماه و همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) برگزار خواهد شد. پس از پایان مرحله اول مسابقات، در ۲۳ بهمن ماه نفرات برتر هر واحد به دبیرخانه مسابقات معرفی می شوند. برای اطلاعات بیشتر درباره جدول زمان بندی مسابقات کلیک کنید.

در بخش دوم که مسابقات آن از ۲۹ بهمن مصادف با مبعث پیامبر اکرم (ص) برگزار می شود، دانش آموزان برتر در سطح مجتمع با یکدیگر به رقابت می پردازند. پایان مسابقات مرحله دوم هم ۱۳ اسفند ماه است.

قرائت و حفظ قرآن کریم، نهج البلاغه، احکام نماز، قصه خوانی و نقاشی از قصص قرآنی، خوشنویسی و همخوانی قرآن از رشته های یازدهمین جشنواره قرآنی بهشت انس است. اين جشنواره در امتداد مسابقات قرآني آموزش و پرورش برگزار مي‌شود و دانش‌آموزان مي‌توانند در رشته‌هاي مختلف ثبت نام کنند. برای آشنایی بیشتر با رشته های جشنواره و توضیحات مربوط به هر رشته روی قسمت های بولد شده کلیک کنید.

برای مطالعه بیشتر درباره شیوه نامه و اهداف جشنواره، جزئیات رشته قرائت قرآن و همچنین دریافت فرم لیست شرکت کنندگان و معرفی نفرات برتر ویژه مسئولین برگزار کننده مرحله اول مسابقه در مدارس می توانید بر روی لینک های مربوط به هرکدام کلیک کنید:

شیوه نامه و اهداف جشنواره بهشت انس

 

جزئیات رشته قرائت قرآن کریم

 

فرم لیست شرکت کنندگان(ویژه مسئولین مدرسه)

 

فرم معرفی نفرات برتر مرحله اول(ویژه مسئولین مدرسه)

 

 

اخبار پیشنهادی