آشنایی اولیا پایه هفتم با مدیر و کادر اجرایی واحد آبشناسان

اولین جلسه مشترک مدیر و کادر اجرایی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان، با اولیا پایه هفتم ۱۵ مهرماه برگزار شد. در این جلسه آنلاین، «مصطفی جوادزاده» مدیر واحد آبشناسان، «عباس کرمانیان» معاون آموزشی، «مهدی ملایری» معاون فرهنگی و «فرید خیرخواهان» معاون اجرایی مدرسه حضور داشتند.

«مصطفی جوادزاده» مدیر واحد آبشناسان در ابتدای این جلسه درباره اقدامات مجتمع در شرایط آموزش آنلاین به اولیا گفت: «تجهیز مدارس به وسائلی مانند لپ تاپ، هدفون، وب کم و پن تبلت لز نخستین اقدامات مجتمع بود. همچنین حجم اینترنت را در همه مدارس افزایش دادیم تا کلاس های آنلاین به بهترین شکل انجام شود. البته در ابتدای مسیر، مشکلاتی هم مانند قطعی اینترنت در برگزاری کلاس های آنلاین وجود داشت که ناشی از قطع و کند شدن سراسری اینترنت بود.» جوادزاده افزود: «سامانه ای با نام «الوکام» طراحی کرده ایم که مدیریت آموزش دانش آموزان در فضای مجازی در آن انجام شود. با شروع فعالیت های این سامانه، کلاس هایمان به صورت تدریجی از ادوب کانکت به آن منتقل خواهد شد. با این کار مشکلات موجود به حداقل خواهد رسید.»

 پایگاه تابستانی و برنامه های آن، بخش دیگری از صحبت های مدیر واحد آبشناسان بود: «در پایگاه تابستانی بیش از ۶۰۰ زنگ کلاس آنلاین در واحد آبشناسان تشکیل شد. با برگزاری این کلاس ها دانش آموزان هم با آموزش آنلاین بیشتر آشنا شدند و هم بخشی از درس های سال جدید را آموزش دیدند.»

تدریس تخصصی درس های ریاضی وعلوم به صورت تفکیک  شده، تبیین  ۶ رشته پژوهشی و معرفی موفقیت های بین المللی دانش آموزان علامه ای در رشته های پژوهشی، برنامه ریزی  آزمون های جامع و مفاهیم از تابستان تا اردیبهشت ماه سال آینده، استخدام نیرو های جدید برای ارائه خدمات بهتر و نظارت بیشتربر امور آموزشی وپشتیبانی از کلاس ها، موضعات دیگری بود که مدیر واحد آبشناسان در این جلسه درباره آن ها صحبت کرد.

جوادزاده افزود: «در سر فصل های آموزشی مصوب مجتمع،  ۳۰ زنگ آنلاین و آفلاین برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است و امکان برگزاری کلاس بیش از  ۵زنگ در روز وجود ندارد. همچنین تعطیلی ۵ شنبه ها نیز مقدور نیست.»

در ادامه این جلسه، شورا و کادر اجرایی واحد آبشناسان با پخش کلیپی از فعالیت های مدرسه، به اولیا معرفی شدند. همچنین شماره تماس مستقیم مدیر مدرسه برای انتقال مطالب اولیا در مواقع بسیار ضروری از طریق پیامک، در اختیار خانواده ها قرار گرفت. پاسخ به سوالات اولیا درباره موضوعات مختلف توسط مسئول آموزشی، اجرایی و فرهنگی مدرسه، بخش پایانی جلسه بود.

اخبار پیشنهادی