آشنایی اولیا واحد آبشناسان با دبیران علوم پایه هشتم

اولین جلسه پرسش و پاسخ دبیران پایه هشتم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان، با اولیا دانش آموزان دوشنبه ۲۸ مهرماه به صورت آنلاین برگزار شد. موضوع اصلی این جلسه آشنایی اولیا با دبیران مدرسه و روش تدریس و نحوه ارزشیابی هایشان بود.

هر روز، یک درس

«عباس کرمانیان» مسئول آموزش واحد آبشناسان درباره این جلسه آنلاین می گوید: «جلسات دبیران با اولیا، هر روز در یک درس برگزار می شود. جلسه اول برای معلمان و اولیا پایه هشتم، برای درس علوم برگزار شد. همه دبیران علوم پایه هشتم در جلسه حضور داشتند. نحوه برگزاری کلاس های آنلاین و توضیح درباره مسائلی مثل قطعی اینترنت و حضور و غیاب دانش آموزان، بخش نخست این جلسه بود.»

آشنایی خانواده ها با روش های تدریس

به گفته مسئول آموزش واحد آبشناسان، دبیران علوم پایه هشتم در این جلسه شیوه های تدریس در کلاس های آنلاین را هم برای اولیا شرح دادند: «برای اینکه خانواده ها روش های آموزشی جدید در فضای آنلاین را بشناسند، نحوه تدریس دبیران برای اولیا بازگو شد. معرفی کتاب های کمک آموزشی برای دانش آموزان در سه سطح، تاکید بر اهمیت جزوه نویسی دقیق در کلاس های آنلاین و تقاضا از اولیا برای مشاهده تجربی مباحث درس علوم در خانه و گفتگو درباره آن ها با دانش آموزان، از دیگر صحبت های دبیران با خانواده ها بود.»

پاسخ به پرسش های اولیا

در پایان این جلسه پرسش و پاسخ، چند نفر از اولیا سوالات و دغدغه هایشان درباره کلاس های آنلاین و آموزش دانش آموزان در درس علوم مطرح کردند و یکی از دبیران به نمایندگی از دیگر معلمان علوم پایه هشتم، به آن ها پاسخ داد.

جلسات بعدی پرسش و پاسخ دبیران دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان با اولیا دانش آموزان در پایه ها و درس های دیگر، در این هفته و هفته های آینده برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی