آزمون ورودی پایه هفتم مدارس علامه طباطبایی حذف شد

*پیش ثبت نام از طریق سامانه و حضور در جلسات توجیهی الزامی است.

ستاد ثبت نام مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی، با صدور اطلاعیه جدیدی از حذف آزمون ورودی پایه هفتم مدارس پسرانه و دخترانه علامه طباطبایی خبر داد.

در اطلاعیه ستاد ثبت نام تصریح شده است: «پیرو مصوبه و بخشنامه اخیر وزارت آموزش و پرورش مبنی بر منع برگزاری آزمون ورودی برای پذیرش دانش آموزان پایه تحصیلی هفتم متوسطه دوره اول، به اطلاع می رساند مجتمع فرهنگی آموزشی علامه طباطبایی، در مدارس متوسطه دوره اول خود برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ آزمون ورودی پایه هفتم برگزار نخواهد کرد.»

مجتمع علامه طباطبایی در این اطلاعیه از رویکرد اخیر تربیتی، آموزشی مسوولان حوزه تعلیم و تربیت کشور حمایت کرده است. ستاد ثبت نام در اطلاعیه خود درباره نحوه پذیرش دانش آموز در پایه هفتم آورده است: «مجتمع در حال تدوین راه حلهای جایگزین آزمون ورودی است که به محض جمع بندی و تصویب، صرفا از طریق وب سایت www.alameh.ir و کانال اطلاع رسانی مجتمع فرهنگی آموزشی علامه طباطبایی به آدرسallmeh_tabatabaei@  اطلاع رسانی خواهد شد.» بر اساس این اطلاعیه، جلسات توجیهی و آشنایی با فعالیت های مجموعه مدارس علامه طباطبایی با حضور دانش آموزان و اولیا آنها همانند قبل و طبق زمان بندی برگزار می شود.

به گفته مسئولین ستاد ثبت نام، اولیاء و دانش آموزانی که از قبل ثبت نام کرده و زمان بندی حضور در جلسات توجیهی را دریافت کرده اند می بایست طبق روال در این جلسات شرکت نمایند. متقاضیان جدید ثبت نام نیز می توانند پس از مراجعه به صفحه ستاد ثبت نام و مطالعه اطلاعیه های اصلاح شده ثبت نام، نسبت به دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام اقدام کرده و بعد از آن، از طریق ورود به سامانه ثبت نام، پیش ثبت نام خود را تکمیل و زمان حضور در جلسات توجیهی را دریافت نمایند.

ستاد ثبت نام مجتمع علامه طباطبایی تاکید کرده است که آزمون های ورودی پایه های هشتم و نهم (میان پایه) به قوت خود باقی است و متقاضیان می توانند پس از مطالعه اطلاعیه های ثبت نام ۹ و ۱۰ نسبت به انجام مراحل ثبت نام از  طریق سامانه ثبت نام اقدام نمایند.

اخبار پیشنهادی