آخرین جلسه انجمن اولیا و مربیان در واحد فرمانیه

جلسه آخر انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان دوره اول مجتمع علامه طباطبایی – واحد فرمانیه روز شنبه ۱۲ اسفند برگزار شد.

جلسه آخر انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان دوره اول مجتمع علامه طباطبایی – واحد فرمانیه روز شنبه ۱۲ اسفند با حضور «ابوالفضل رستمی» مدیر واحد فرمانیه، «هادی فلاح» معاون مدرسه، « جواد شاهچراغی» معاون فرهنگی و «حسن روانگرد» معاون آموزشی و عضای انجمن برگزار شد.

در این جلسه ابتدا از زحمات اعضای انجمن اولیاء و مربیان و حضور آنها در همه جلسات این انجمن تقدیر شد. سپس معاون فرهنگی واحد فرمانیه گزارشی از برنامه های فرهنگی در طول سال ۹۶ از جمله المپیاد طلیعه نور، بهشت انس، همساز و مسابقات منطقه ای ارائه کرد. در ادامه معاون آموزشی هم به اختصار برنامه های آموزشی و وضعیت درسی دانش آموزان در امتحانات جامع را تشریح کرد.

سپس نحوه برگزاری جشنواره خیریه و کمد تکانی در روز جمعه بررسی شد و تصمیماتی در این باره اتخاذ گردید. بر این اساس مقرر شد از خانواده ها و پدربزرگ ها و مادربزرگ های دانش آموزان دعوت شود تا در جشنواره خیریه حضور پیدا کنند. همچنین تصمیم گرفته شد تا از دانش آموزان سال های گذشته نیز دعوت شود تا در این کار خیر شرکت کنند. جشنواره خیریه دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه روز جمعه ۱۸ اسفند همزمان با روز مادر برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی