آغاز دومین دوره المپیاد ورزشی واحد شریعتی

دانش آموزان واحد شریعتی به مناسبت دهه فجر در مسابقات ورزشی درون مدرسه ای در رشته های تنیس روی میز، فوتبال دستی و طناب کشی شرکت می کنند.

دومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دانش آموزان دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی یکشنبه ۸ بهمن ماه آغاز شد. در این المپیاد بیش از ۱۰۰ نفر از دانش آموزان واحد شریعتی در پایه های دهم و یازدهم حضور دارند.

این مسابقات به مناسبت دهه فجر و در رشته های تنیس روی میز، فوتبال دستی و طناب کشی برگزار می شود. رقابت های ورزشی درون مدرسه ای واحد شریعتی در زنگ های تفریح برگزار خواهد شد.

دانش آموزان برای شرکت در این مسابقات بعد از ثبت نام در رشته های مورد علاقه خود، گروه بندی شدند. سپس جدول مسابقات تدوین شد و هر دانش آموز در رشته مورد نظر رقیب خود را شناخت.

دوره اول المپیاد درون مدرسه ای دانش آموزان دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی آذرماه برگزار شد. هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه ورزش در بین دانش آموزان است. گفتنی است در پایان مسابقات که تا پایان بهمن ماه ادامه خواهد داشت، به نفرات و تیمهای برتر هدایایی تقدیم می شود.

اخبار پیشنهادی