توزیع کارت شرکت در آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی آغاز شد

با برگزاری دو جلسه توجیهی، توزیع کارت شرکت در آزمون ورودی دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی از روز جمعه، ۶ بهمن آغاز شد. ادامه جلسات توجیهی و توزیع کارت، تا پایان فروردین ادامه دارد.

در بخش اول جلسه توجیهی، مشاوران آموزشی دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی فعالیت های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی مجتمع علامه طباطبایی را برای اولیاء تشریح کردند. بعد از آن یک بسته آموزشی شامل کتاب ریاضیات پیشرفته و نمونه سوالات آزمون ورودی سالهای گذشته مجتمع علامه طباطبایی و یک بسته فرهنگی شامل کتاب سال مجتمع علامه طباطبایی و پیش شماره یک ماهنامه هفت و نیم تقدیم اولیاء شد. در کتاب سال مجتمع، مدارس علامه طباطبایی و فعالیت های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ورزشی مجتمع علامه طباطبایی به تفصیل تشریح شده است. همزمان با برگزاری کلاس های مشاوره ای، دانش آموزان متقاضی ثبت نام، در یک آزمون تستی هوش شرکت کردند. نتیجه این آزمون در ثبت نام دانش آموزان تاثیری ندارد.

در بخش دوم جلسه توجیهی، اولیاء و دانش آموزان به همراه هم در سالن همایش مجتمع حاضر شدند تا با فعالیت ها، برنامه ها و مجموعه های تابعه مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی آشنا شوند. در این بخش، مدارس علامه طباطبایی و جشنواره های مختلف مجتمع از جمله بهشت انس، طلیعه نور، همساز، تئاتر و گلبانگ را معرفی شد. مجری مراسم همچنین در مورد مرکز مشاوره هفت و نیم، ماهنامه هفت و نیم، گروه تهیه غذای هفت و نیم و دیگر مجموعه های تحت نظر مجتمع توضیحاتی ارائه کرد. پس از پایان همایش، اولیاء و متقاضیان ثبت نام کارت ورود به جلسه آزمون ورودی را دریافت کردند.

متقاضیان برای ورود به دبیرستان های دوره اول مجتمع علامه طباطبایی، از دوم دی ماه با ورود به سایت alameh.ir به صورت اینترنتی در آزمون ورودی ثبت نام کرده و نوبت حضور در جلسه توجیهی دریافت می کنند. دانش آموزان به همراه پدر و مادرشان بر اساس زمان بندی تعیین شده به سالن همایش مجتمع آبشناسان می آیند و در جلسه های توجیهی شرکت می کنند.

اخبار پیشنهادی