فعالسازی توانمندی های ذهنی پاسدارانی ها در باشگاه مغز

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران با انجام تمرینات ویژه ای توانمندی های ذهنی خود را فعال می کنند.

دومین جلسه باشگاه مغز در پیش دبستان و دبستان علامه طباطبايي واحد پاسداران دوشنبه ۲۳ بهمن ماه برگزار شد.

این جلسه به تمرینات تخصصی دانش آموزان واحد پاسداران برای تقویت ویژگی ها و فعالسازی توانمندی‌های مغزی آنها اختصاص یافت. این تمرینات در سطحی بالاتر از تمرینات جلسه نخست باشگاه مغز برگزار شد. حرکت چشم، تعادل چشمی و بدنی، توانایی دنبال کردن اشیا با ذهن و بدن از جمله تمریناتی است که هر ماه برای تقویط توانایی مغزی دانش اموزان در پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران برگزار می شود.

به گفته مهدی احدی معاون آموزشی این مدرسه اهداف باشگاه مغزتوانمندسازی نقاط ضعف و قوت دانش آموزان است: «هدف از اين مجموعه تمرينات تقويت فرايندهاي پيشرو مغزي است كه حاصل آن شكوفايي مهارت يادگيري در سطوح بالاتر و توانمندسازی نقاط ضعف و قوت دانش آموزان است.»

وی می گوید این جلسات تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت: «تحقيقات نشان داده اند كه انجام فعاليت هاي فيزيكي سبب تغييرات در مغز و ارتباط هرچه بيشتر دو نيمكره مغز می شوند. ما قصد داریم تا با اجراي مستمر اين جلسات تخصصي تا پايان سال تحصيلي زمينه را براي كاهش مشكلات توجه و تمركز، حواسپرتي، درك مطلب و مشكلات يادگيري در دانش آموزان را فراهم كنيم.

اخبار پیشنهادی