برگزاري اولين جلسه توجیهی پيش ثبت نام در واحد پاسداران

اولين جلسه معارفه و توجيهي ثبت نام سال تحصيلي ٩٨-٩٧ در مقطع پيش دبستان، روز جمعه ۲۷ بهمن ماه در پیش دبستان و دبستان علامه طباطبايي – واحد پاسداران برگزار شد. در این جلسه خانواده ها و دانش آموزان متقاضی ثبت نام حضور داشتند و با فعالیت های واحد پاسداران در حوزه های مختلف آشنا شدند.

در ابتداي اين جلسه «سید جلال الدین سیفی» مدیر واحد پاسداران درباره تاريخچه و برنامه هاي كلان مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبايي مطالبی را بیان کرد. همچنین «سعیده جعفري» مشاور پیش دبستان و دبستان  علامه طباطبایی – واحد پاسداران در خصوص هوش هاي چندگانه و فعاليت هاي مختلف در درس مهارت هاي زندگي برای خانواده ها صحبت کرد.

برنامه ها، شيوه هاي نوين تدريس و طرح هاي اجرايي در دبستان واحد پاسداران هم از جمله مطالبی بود که توسط «مهدی احدی» معاون آموزشی مدرسه برای اولیا تشریح شد.

در پایان این جلسه ویدیویی از فعاليت هاي مختلف پیش دبستان و دبستان علامه طباطبايي – واحد پاسداران در نيمسال اول تحصيلي ٩٧-٩٦ برای خانواده ها پخش شد. همزمان با برگزاري این جلسه نوآموزان طبق برنامه ريزي های صورت گرفته در سه ايستگاه نقاشي ديواري، بازي شناختي و اتاق بازي به بازی پرداختند.

برای دیدن این ویدیو به لینک زیر در کانال مجتمع علامه طباطبایی در سایت آپارات مراجعه کنید.

www.aparat.com/v/6onKU

اخبار پیشنهادی