شرکت کنندگان در جلسات توجیهی نیاز به ثبت نام مجدد ندارند

متقاضیان ثبت نام در پایه هفتم مدارس علامه طباطبایی که پیش از این با تکمیل پیش ثبت نام خود در جلسات توجیهی  شرکت کرده اند، نیاز به ثبت نام مجدد ندارند.

مسئول ستاد ثبت نام مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی ضمن اشاره به سوالات متداول خانواده های متقاضی ثبت نام پایه هفتم گفت: «خانواده هایی که از زمان شروع پیش ثبت نام در دی ماه تا هفدهم اسفندماه، از طریق سامانه ثبت نام سایت www.alameh.ir مراحل پیش ثبت نام فرزندشان در پایه هفتم را تکمیل کرده و در جلسات توجیهی شرکت نموده و مراحل پیش ثبت نامشان را با گرفتن کارت یا نزد مشاور قطعی کرده اند، نیازی به ثبت نام مجدد ندارند.»

به گفته «سید کاظم میرهاشمی»، خانواده هایی که پیش ثبت نام خود را در سامانه انجام داده و تاریخ جلسات توجیهی شان را انتخاب کرده اند لازم است حتما در جلسات توجیهی شرکت کرده و‌ پیش ثبت نام خود را قطعی کنند.

پس از اعلام لغو آزمون پایه هفتم مدارس علامه طباطبایی، عده ای از خانواده هایی که قبلا، پیش ثبت نام کرده و کارت آزمون ورودی گرفته اند، با این سوال مواجه شده اند که آیا مجددا باید فرآیند پیش ثبت نام را طی کنند یا خیر؟ با اعلام ستاد ثبت نام، انجام فرآیند ثبت نام مجدد دیگر ضرورتی ندارد.

«سید کاظم میرهاشمی» با اعلام این که آزمون های ورودی پایه های هشتم و نهم به قوت خود باقی است از متقاضیان ثبت نام در آزمون های میان پایه خواست هر چه سریعتر ثبت نام خود را از طریق سامانه ثبت نام در سایت مجتمع تکمیل کنند.

وی از خانواده های متقاضی ثبت نام در پایه هفتم مدارس علامه طباطبایی که هنوز موفق پیش ثبت نام نشده اند هم خواست تا با مراجعه به وب سایت مجتمع، از طریق سامانه ستاد ثبت نام، پیش ثبت نام خود را تکمیل کرده و تاریخ جلسه توجیهی خود را برای سال ۹۷ انتخاب نمایند. «نحوه انجام مصاحبه های حضوری برای پذیرش در پایه هفتم مدارس علامه طباطبایی، بعد از تعطیلات نوروز اعلام می شود.» این را مسئول ستاد ثبت نام می گوید.

از اواخر دی ماه تاکنون سیزده جلسه توجیهی ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی برگزار شده است. در این جلسات دانش آموزان به همراه پدر و مادر خود شرکت کرده و با فعالیت های مختلف مجتمع علامه طباطبایی در حوزه های علمی، فرهنگی، پژوهشی و ورزشی آشنا می شوند.

اخبار پیشنهادی