مصاحبه پذیرش پایه هفتم از ۳۰ فروردین آغاز شده است

جلسات مصاحبه تخصصی دانش آموزان متقاضی ثبت نام در پایه هفتم مدارس علامه طباطبایی از روز پنج شنبه، سی ام فروردین، آغاز می شود. 

ستاد ثبت نام مجتمع علامه طباطبایی، با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: «از دانش آموزان متقاضی ثبت نام در پایه هفتم که مراحل پیش ثبت نام خود را تکمیل کرده اند، از روز سی ام فروردین به مرور برای انجام مصاحبه تخصصی دعوت بعمل می آید.»

همزمان با بخشنامه وزارت آموزش و پرورش مبنی بر لزوم لغو آزمون های ورودی پایه هفتم متوسطه دوره اول، ستاد ثبت نام مجتمع علامه طباطبایی نیز اعلام کرده بود که آزمون ورودی در سال جاری برگزار نخواهد شد و دانش آموزان متقاضی از طریق مصاحبه پذیرش می شوند. اطلاعیه اخیر ستاد ثبت نام، نحوه دعوت از دانش آموزان و خانواده آنها را برای انجام مصاحبه تشریح کرده است: «واحد آموزشی که بعنوان اولویت اول دانش آموز در فرم ثبت نام مشخص شده است، بصورت تلفنی از دانش آموز با همراهی پدر و مادر ایشان برای انجام مصاحبه دعوت می نماید.»

ستاد ثبت نام از خانواده ها خواسته است تا ضمن همکاری با مدارس از تماس های غیر ضروری اجتناب کنند: «برگزاری مصاحبه ها، در شش دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی به مرور و طی ماه اردیبهشت انجام خواهد شد و تمام خانواده هایی که مراحل پیش ثبت نام خود را انجام داده اند به جلسه مصاحبه دعوت می شوند. بنابراین خانواده ها باید منتظر تماس مدارس بمانند.»

بر اساس اطلاعیه ستاد ثبت نام، نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان در مصاحبه های تخصصی، متعاقبا اعلام خواهد شد.  

تاکنون بیش از شانزده جلسه توجیهی ثبت نام پایه هفتم، با حضور خانواده ها و فرزندانشان برگزار شده است. هفدهمین جلسه نیز قرار است روز جمعه، سی و یکم فروردین برگزار شود. بیش از سه هزار نفر تاکنون فرمهای پیش ثبت نام مدارس علامه طباطبایی را تکمیل کرده اند.

اخبار پیشنهادی