مقام اول رشته موسیقی تئاتر به دانش آموز دختر علامه ای رسید

«کیمیا حسن پور»، دانش آموز پایه نهم دبیرستان دوره اول دخترانه علامه طباطبایی- واحد پاسدارن، مقام اول مسابقات فرهنگی، هنری، ادبی استان را در رشته موسیقی تئاتر به دست آورد.

مراسم تقدیر از برگزیدگان این مسابقات، سه شنبه ۲۵ اردیبهشت، در تالار فرهنگ برگزار شد. در این مسابقات ۱۸۰۰ دانش آموز دختر و ۱۸۰۰ دانش آموز پسر در رشته هایی نظیر هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، ادبی و پژوهش حضور داشتند.

موسیقی مثل یکی از اعضای خانواده من است

«کیمیا حسن پور»، بازیگر نقش اول و نوازنده موسیقی متن نمایش «تولدت مبارک» در مصاحبه با سایت مجتمع علامه طباطبایی از جایگاه مهم موسیقی در زندگی اش گفت. او در نوازندگی دف تبحر دارد. «از دبستان شروع کردم و حدود شش الی هفت سال است که دف می زنم. موسیقی مثل یکی از از اعضای خانواده من است و اگر نبود، کم و کاست بزرگی را در زندگی احساس می کردم.» او نوازندگی تنبک را هم به تازگی آغاز کرده است.

حسن پور موسیقی را مأمن آرامش خود دانست و افزود: «حتماً نوازندگی را در آینده ادامه خواهم داد و آرزو دارم روزی موزیسین شوم.»

گروه تئاتر واحد دختران پاسداران، با نمایش «تولدت مبارک» در این مسابقات حضور داشتند. این نمایش در رقابت های منطقه ای نیز، مقام اول را به دست آورده بود. «کیمیا حسن پور»، «باران اخوان»، «ستاره محمد ظاهری»، «مهدیه کریمی» و «ریحانه گلی» بازیگران این نمایش بودند.  «فرزانه عطایی تبریزیان» سرپرستی گروه نمایش را بر عهده داشت.

داستان نمایش در مورد دختری شانزده ساله است که والدینش در شرف جدایی از یکدیگر هستند و در جشن تولدش حضور ندارند. شرایط خانوادگی، حرف های آزاردهنده دوستان و زخم های روحی باعث بروز مشکلاتی برای او می شود.

اخبار پیشنهادی