دختران علامه ای در پایگاه تابستانی عروسک سازی می آموزند

در هفته اول پایگاه تابستانی دبیرستان دخترانه دوره اول مجتمع علامه طباطبایی – واحد پاسداران چه خبر بود؟

هفته اول پایگاه تابستانی دبیرستان دخترانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران از روز یکشنبه ۲۴ تیر همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر آغاز شد. دانش آموزان در بدو ورود به مدرسه یک هدیه دریافت کردند. کتاب دو جلدی دختر ستاره ای هدیه واحد پاسداران به دختران علامه ای بود.

پاسدارانی ها روز دوشنبه ۲۵ تیر به باغ پرندگان رفتند. هدف از برگزاری این اردو ایجاد ارتباط و شناخت کادر اجرایی مدرسه و دانش آموزان بود. در اولین اردوی پایگاه تابستانی فضایی صمیمی بین دانش آموزان شکل گرفت.

برگزاری کارگروه زبان با حضور مدیر گروه زبان

روز چهارشنبه ۲۷ تیر آزمون شفاهی تعیین سطح زبان انگلیسی توسط مدیر گروه زبان انگلیسی مجتمع، رامین جلادت انجام شد. سپس کارگروه زبان واحد زبان با حضور مدیر گروه زبان و دبیران زبان ترمیک برگزار شد. در این کارگروه لیست کلاسها و کتاب ها توزیع شد. همچنین برنامه های تابستانی و سال تحصیلی برای دبیران تشریح شد. گفتنی است آزمون کتبی زبان ترمیک روز چهارشنبه ۲۰ تیر برگزار شده بود.

کلاس های مشاوره تحصیلی بر مبنای تئوری انتخاب، همزمان با آغاز پایگاه تابستانی کار خود را آغاز کرد. در این دوره مفاهیمی چون حمایت از دیگران، اعتماد، شفقت، کارگروهی و انعطاف پذیری در قالب بازی های گروهی مناسب به دختران علامه ای آموزش داده می شود.

آموزش تندخوانی در واحد پاسداران

کلاس کتابخوانی یکی از پروژه های مهم در واحد پاسداران است که در طول سال تحصیلی در قالب زنگ انشا ادامه می یابد. دانش آموزان در این کلاس مهارت های کتابخوانی، نقد، تندخوانی و داستان نویسی را می آموزند. اولین کتابی که در این کلاس جمع خوانی می شود، کتاب دختر ستاره ای است که به دختران پاسدارانی هدیه داده شد.

کلاس های متنوع دیگری از جمله کتابخوانی، عروسک سازی، پژوهش (سازه ماکارونی، انیمیشن، رباتیک)، بهداشت دختران و صنایع دستی در پایگاه تابستانی برگزار می شوند.

اخبار پیشنهادی