آغاز مسابقات روبوکاپ آسیا و اقیانوسیه با حضور ۷ تیم علامه ای

چهاردهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران و دومین دوره مسابقات بین المللی آسیا و اقیانوسیه از امروز ۱۴ آذرماه، در جزیره کیش برگزار می‌شود. در این رقابت ها که تا ۱۸ آذرماه ادامه خواهد داشت  ۷ تیم از مدارس مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی شرکت می کنند.

در لیگ «رسکیو لاین سکنری» ۲ تیم علامه ای حضور دارند. در یکی از این تیم ها «نیمامیرغیاثوند» از واحد گلستان، «ارشاک خوشنویس» از واحد آبشناسان، «رایکا ذولفقاری» از واحد دوره اول پاسداران و «علیرضا نجفی» از واحد آبشناسان حضور داند. این تیم سال گدشته موفق شد در مسابقات ایران اُپن به مقام نایب قهرمانی برسد.

«امیر حسین سیف الدینی خالقی» و «آرمین عبدالحسینی» از واحد آبشناسان و «سینا ابوالقاسمی» از واحد گلستان هم اعضای تیم دیگر علامه ای ها در این لیگ هستند.

در لیگ «رسکیو مایز» «عرفان ریاضتی» از واحد دوره دوم پاسداران، «مانی توفیق» و «ایلیا جهانبانی» از واحد آبشناسان و «امیررضا موسوی» از واحد دوره اول پاسداران حضور دارند.

در همین رشته، «علی ترکمن» و «امید قشلاقیان» از واحد آبشناسان و «علی نیازی» و «پوریا گلستانی» دانش آموزان پایه نهم از واحد ادونس، اعضای تیم دیگر را تشکیل می دهند.

علامه ای ها دو تیم فوتبالیست سنگین وزن هم به این مسابقات اعزام کرده اند. در یکی از این تیم ها «آرمین حامد عظیمی»، «آرمین سورنی» و « ارشیا میرزایی» و «محمد مهدی حسنی» از واحد میرداماد و «یاشارمقدم نژاد» و «پارسا پردستان» از پایه نهم واحد ادونس حضور داند. تیم دیگر هم از «علی شکوهی بهار»، «محمدرضا نجفی»، «میکائیل خزائنی»، «نوید مظاهری»، «پارسا سلامی» و «آروین غفوریان» همه از واحد میرداماد، تشکیل شده است.

در لیگ «کو اسپیس سکنری» هم تیمی متشکل از «پارسا موسوی»، «امیرحسین یوسفی»، «امیر فرهام فرح بخش»، «بنیامین کوهی» و «ارشک عطار» از واحد فرمانیه حضور دارند. همچنین در لیگ Iinsitu «امید قشلاقیان» و «ایلیا جهانبانی» از واحد آبشناسان حضور دارند.

علامه ای ها برنامه های آماده سازی تیم هایشان را برای شرکت در این رقابت ها از ابتدای تابستان شروع کردند. اردوی آماده سازی تیم های رباتیک برای شرکت در دومین دوره مسابقات آسیایی جزیره کیش از اواخر تیر آغاز شد. با شروع سال تحصیلی هم جلسات تمرینی تیم ها برگزار شد و تا روز قبل از اعزام دانش آموزان ادامه یافت.

علامه ای ها با حمایت مالی شرکت «آریا همراه سامانه» در این مسابقات شرکت می کنند.

اخبار پیشنهادی