دانش پژوهان علامه ای به تهران بازگشتند

تیم های رباتیک مجتمع علامه طباطبایی بعد از پایان مسابقات رباتیک آسیا، اقیانوسیه ۲۰۱۸ جزیره کیش، بامداد سه شنبه ۲۰ آذرماه به تهران بازگشتند. در مراسم استقبال از دانش پژوهان علامه ای، «مصطفی جوادزاده» قائم مقام مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی، «علیرضا حق گوی» معاون آموزشی مجتمع و خانواده های دانش آموزان حضور داشتند.

در این مراسم «مصطفی جوادزاده» ضمن تبریک به تیم های رباتیک علامه ای، نتایج خوب آن ها را مرهون زحمات مربیانشان دانست. او از دانش آموزان خواست که با پشتکار و تلاش یشتر نتایج خوب مسابقات رباتیک را سال های آینده هم تکرار کنند.

همچنین «ناصر سلامی» مسئول فرهنگی واحد آبشناسان، به عنوان سرپرست تیم اعزامی به مسابقات، گزارشی از برگزاری این رقابت ها به خانواده ها ارائه کرد. او از دانش آموزان به خاطر نظم و هماهنگی با مربیان در این سفر، تشکر کرد.

مسابقات رباتیک آسیا و اقیانوسیه از ۱۴ تا ۱۸ آذرماه در کیش برگزار شد. تیم های علامه ای در این رقابت ها ۵ مقام برتر کسب کردند.

علامه ای ها در لیگ «فوتبالیست سنگین وزن» رتبه دوم را کسب کردند. در لیگ «رسکیو لاین» و «Insitu» هم موفق به کسب رتبه سوم شدند. همچنین در لیگ «رسکیو مایز» رتبه سوم و عنوان بهترین پوستر مسابقات را به دست آوردند.

اخبار پیشنهادی