قهرمانی فرمانیه ای ها در مسابقات والیبال منطقه ۱

تیم والیبال دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه با کسب مقام قهرمانی مسابقات منطقه ۱ جواز حضور در مسابقات استان تهران را به دست آورد.

اعضای تیم والیبال واحد فرمانیه را نوید کلانتر، سروش مهدی آبادی، ارشک عطار، ایلیا هدایتی، شروین نعیمی، امیرپاشا دارچینیان، امیرعلی علیزاده، امیر علی نیاورانی، کسری عربی، امید نظامی، علیرضا علیزاده و ماهان جوکار تشکیل می دهند.

«نوید کلانتر» یکی از اعضای تیم والیبال به خبرنگار سایت مجتمع علامه طباطبایی گفت: «ما در مسابقه فینال در دو ست پیاپی با نتیجه ۲۵ به ۱۸ و ۲۵ به ۲۰ تیم مقابل را بردیم و قهرمان شدیم. در اواخر ست دوم خیالمان از برد راحت شد وبا نفرات ذخیره بازی کردیم وگرنه نتیجه قاطعانه تری را به دست می آوردیم.»

او ادامه داد: «ما در این رقابتها ۹ بازی کردیم که ۸ بازی را بردیم و ۱ بازی را باختیم و همان باخت باعث شد مسیر رسیدن ما به فینال آسان تر شود. میانگین قدی نسبت به سال گذشته کمتر بود اما سطح بازی تیم ها بهتر شده بود.»

دانش آموزان پایه هشتم واحد فرمانیه برای تشویق تیم والیبال در روز فینال به سالن برگزاری مسابقه رفتند و با جمعیتی نزدیک به ۱۰۰ نفر تیم والیبال واحد فرمانیه را تشویق کردند. آنها با جوی که در سالن مسابقه به وجود آوردند نقش به سزایی در قهرمانی این تیم داشتند. 

اخبار پیشنهادی