مصاحبه حضوری ثبت نام از ۲ اسفند آغاز می شود

متقاضیان ثبت نام در پایه هفتم دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی طبق زمان بندی و به مرور برای انجام مصاحبه حضوری دعوت می شوند.

ستاد ثبت نام مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی با صدور اطلاعیه شماره ۱ اعلام کرد تاریخ برگزاری اولین مصاحبه های حضوری برای پذیرش در پایه هفتم دبیرستان های پسرانه علامه طباطبایی روزهای پنجشنبه ۲ اسفند و جمعه ۳ اسفند تعیین شده است. همچنین تاکید شده است که ساعت و روز مصاحبه حضوری غیرقابل تغییر است.

در این اطلاعیه عنوان شده است که حدود ۳۰۰ نفر از اولیاء و دانش آموزانی که در سامانه اینترنتی ثبت نام مجتمع علامه طباطبایی، پیش ثبت نام انجام داده و در جلسه توجیهی ۵ بهمن ۹۷ شرکت کرده اند، در روزهای ذکر شده به صورت تلفنی برای حضور در جلسه مصاحبه حضوری دعوت می شوند.

طبق اطلاعیه شماره ۱ ستاد ثبت نام مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی، مصاحبه حضوری همه دانش آموزان متقاضی ثبت نام در در واحد آبشناسان به آدرس انتهای بزرگراه ستاری، نرسیده به میدان دانشگاه، دوربرگردان به سمت بزرگراه ستاری جنوب، خروجی اول، خیابان اخلاص، پلاک ۱۱، دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان برگزار می شود. ستاد ثبت نام تاکیده کرده است که حضور دانش آموز در جلسه مصاحبه حضوری الزامی است و مدت زمان مصاحبه حدود ۳ ساعت خواهد بود.

گفتنی است سایر متقاضیانی که به تازگی به سامانه ثبت نام مراجعه کرده ،مشخصات فرزند خود را وارد نموده و برای حضور در جلسه توجیهی ۳ اسفند ۹۷ اعلام آمادگی کرده اند، به مرور و بر اساس زمان بندی مشخص از طریق تماس تلفنی برای مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد. زمان اعلام نتایج مصاحبه حضوری در اطلاعیه های بعدی به اطلاع اولیاء محترم و دانش آموزان عزیز خواهد رسید.

اطلاعیه شماره ۱ ستاد ثبت نام مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی را مشاهده می کنید.

اخبار پیشنهادی