ثبت نام اینترنتی جام جهانی آغاز شد

ثبت نام اینترنتی دومین دوره «جام جهانی فوتبال رایانه ای در تهران» آغاز شد. علاقمندان به شرکت در این رقابت می توانند از تاریخ ۹ خرداد ۹۸ به سایت ircgs.com مراجعه و ثبت نام کنند. دانش آموزان علامه ای که از طریق مسئولان فرهنگی مدرسه ثبت نام کرده اند نیازی به ثبت نام مجدد در سایت ندارند. دیگر دانش آموزان که تاکنون ثبت نام نکرده اند از این پس با مراجعه به سایت رسمی جشنواره دانش آموزی اوقات فراغت ثبت نام کنند.

لطفا مشخصات وارد شده در مراحل ثبت نام را به دقت کنترل نمایید و از صحت آن مطمئن شوید. ثبت نام کنندگان برای دریافت کارت شرکت در مسابقات جام جهانی فوتبال رایانه ای در تهران باید رسید ثبت نام را یا به صورت پرینت شده یا در گوشی تلفن همراه، به متصدیان ثبت نام در محل مسابقات ارائه کنند. افرادی که دسترسی به پرینتر ندارند می توانند رسید ثبت نام را گوشی تلفن همراه خود ذخیره کنند. 

دوره دوم جام جهانی فوتبال رایانه ای در تهران به صورت گروهی و حذفی بدون محدودیت سنی برگزار می شود. ۳۲ نفر برتر مسابقات گروهی به مرحله نهایی راه پیدا می کنند و قهرمان قهرمانان از بین آنها انتخاب می شود. تا به حال تعداد زیادی از دانش آموزان علامه ای از طریق مسئولان فرهنگی مدارس ثبت نام کرده اند. شما هم می توانید با ثبت نام در جام جهانی فوتبال رایانه ای شانس خود را برای بردن جایزه نقدی و کاپ جام جهانی امتحان کنید.

اخبار پیشنهادی