تابستان پر از مسابقه در واحد آبشناسان

پایگاه تابستانی در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان با مسابقات و جوایز زیادی همراه شده است.

در اردوی دوستی دانش آموزان پایه هفتم مسابقات دارت، پینگ پنگ، طناب کشی، فوتبال دستی و مسابقه کتبی برگزار شد. در مسابقه دارت علی بهروز، بردیا ملک زاده، احسان محمدلو، پویا صدیقی، آریا دادخواه، پارسا رنجبری، پارسا یعقوبی و علی سمیعی به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند. در رشته پینگ پنگ ایلیا طالبی، امیر حسین نجفی، احسان قائینی، پارسا زندیه، شایان چیت ساز و کسری صابری مقام های برتر را به دست آوردند. محمد امین صیادی، ارسام خداداد، امیرحسین بابایی، رادین صفویان، صبحان گنجی، احسان محمدلو، باربد ثابت و علی سعادت نفرات برتر در رشته فوتبال دستی هستند. در مسابقه کتبی هم علی سعیدی، دانیال بابایی، آرمان رضایی و محمد امین صیادی برنده شدند. مسابقات رشته طناب کشی به دور دوم کشیده شد و مسابقات نهایی به زودی برگزار می شود.

مسابقه دیگری که در پایگاه تابستانی برگزار شد، مسابقه کتبی به مناسب ولادت حضرت امام رضا (ع) بود. در این مسابقه از زندگی نامه حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) سوالاتی مطرح شد و محمدطاها فروغی، کسری بختیاری، امیرحسین نجفی و امیرمحمد امانی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

المپیک در آبشناسان

در این تابستان مانند تابستانهای سالهای گذشته مسابقات بزرگ ورزشی در واحد آبشناسان برگزار می شود و این بار مسابقات، المپیک تابستانی نام گرفته است. دانش آموزان در رشته های فوتسال، پینگ پنگ، بسکتبال، فوتبال دستی، طناب کشی، بدمینتون و والیبال با هم رقابت می کنند. مهلت ثبت نام تا انتهای تیر تعیین شده است و هر تیم با تیمهای دیگر از پایه تحصیلی مشترک مسابقه می دهد.  

اخبار پیشنهادی