جام جهانی فوتبال رایانه ای چهارشنبه افتتاح می شود

دومین دوره جام جهانی فوتبال رایانه ای در تهران از ۹ مرداد در سالن بزرگ آبشناسان آغاز می شود. در این دوره، مسابقات به صورت گروهی و حذفی برگزار می شود. شرکت کنندگان به دسته های ۳۲ نفری تقسیم شده و با فرمت برگزاری مسابقات جام جهانی در ۸ گروه ۴ نفری با هم رقابت می کنند. ۲ نفر برتر از هر گروه به مرحله حذفی صعود می کنند. مرحله یک هشتم نهایی نیز در همان روز برگزار می شود.

شرکت کنندگانی که در روز اول از گروهشان صعود کردند و در مرحله یک هشتم نهایی هم پیروز شدند، روز جمعه به واحد آبشناسان می آیند تا در مسابقات حذفی شرکت کنند.

مسابقات حذفی تا مشخص شدن قهرمان هر دسته ادامه پیدا می کند. سپس قهرمانان دسته ها طبق قرعه کشی با هم رقابت می کنند تا قهرمان قهرمان دومین دوره جام جهانی فوتبال رایانه ای در تهران مشخص شود.

با کارت و برگه اطلاعیه ها به مسابقات بیایید

كارت هاي شركت در دومين دوره جشنواره دانش آموزي اوقات فراغت/ جام جهاني فوتبال رايانه اي در تهران بين همه مدارس علامه طباطبايي توزيع شده است. كساني كه در اين رقابت ها ثبت نام كرده اند، باید كارت هايشان را از واحدهاي فرهنگي مدارس تحويل بگيرند. ثبت نام كنندگان نمي توانند بدون كارت وارد محل مسابقات شوند.

همچنين اطلاعيه رسمي برگزاري مسابقات از طریق مدارس به دست همه شرکت کنندگان رسیده است. اين اطلاعيه ها مي بايست توسط والدين امضا شود و از طريق واحدهاي فرهنگي مدارس به دبيرخانه جشنواره عودت داده شده و یا توسط شرکت کننده در روز مسابقه به مسئولان برگزاری تحویل داده شود.

نخستین جشنواره اوقات فراغت دانش آموزی با عنوان «جام جهانی فوتبال رایانه ای در تهران» ۲۴ و ۲۵ مرداد  سال گذشته در سالن ورزشی علامه طباطبایی برگزار شد.

اخبار پیشنهادی