دهمین «همساز» رقابت دانش آموزان نوازنده از پیش دبستان تا پایه دوازدهم

دهمین جشنواره موسیقی دانش آموزی «همساز» ویژه دانش آموزان مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی آغاز شد.

بنا به اعلام دبیرخانه جشنواره «همساز»، دانش آموزان علامه ای پسر و دختر از پایه پیش دبستان تا دوازدهم می توانند در دو دسته ی ساز های جهانی (کلاسیک) و سازهای ایرانی (سنتی) در این جشنواره شرکت کنند.

دانش آموزان برای شرکت در این مسابقات می بایست دو قطعه از آثار نوازندگی خود را تا سقف ۵ دقیقه به صورت تصویری (افقی) ضبط کرده و از طریق فضای مجازی برای مسئول فرهنگی مدرسه شان ارسال کنند. حجم فایل های ارسالی باید کمتر از ۸۰ مگابایت باشد. دانش آموزان تا تاریخ ۲۵ دی برای ارسال آثار به مسئول فرهنگی واحدشان فرصت خواهند داشت.

علامه ای ها در مسابقات همساز، در قالب ۵ گروه با یکدیگر رقابت می کنند: «گروه اول: پیش دبستانی های پسرانه و دخترانه، گروه دوم: دانش آموزان دبستان های دوره اول پسرانه و دخترانه، گروه سوم: دانش آموزان دبستان های دوره دوم پسرانه و دخترانه، گروه چهارم: دانش آموزان مقطع متوسطه اول پسرانه و دخترانه و گروه پنجم: دانش آموزان مقطع متوسطه دوم پسرانه.»

پس از جمع آوری آثار و دسته بندی سازها، داوری مسابقات آغاز و تا پیش از دهه فجر سال جاری اسامی نفرات برتر به همراه جوایز آنها به واحد های مربوطه ارسال می شود.

اخبار پیشنهادی