زمانی برای جمع بندی!

دانش آموزان کنکوری واحد پاسداران، در اردوی مطالعاتی نوروز درس های پایه های دهم و یازدهم را جمع بندی می کنند.
اردوی مطالعاتی عید دانش آموزان دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران از شنبه ۲۱ اسفند شروع شد. «محمد جهانشاد» مشاور دوازدهمی های واحد پاسداران درباره اردوی نوروز کنکوری ها می گوید: «اردوی عید نوروز دانش آموزان ما از ۲۱ اسفند تا ۱۲ فروردین است.  هدف از این اردوی مطالعاتی، جمع بندی درس های پایه های دهم و یازدهم است اما معمولا بخشی از این جمع بندی تا اولین هفته بعد از پایان تعطیلات نوروز ادامه پیدا می کند.البته دانش آموزان در بین اردو، در روزهای ۲۹ اسفند، ۱، ۶ و ۱۳ فروردین تعطیل هستند.»
جهانشاد همچنین درباره جزییات برنامه درسی دانش آموزان در روزهای نوروز می گوید: «بازه های پانسیون مطالعاتی دانش آموزان در روزهای اردوی عید، یک ساعته است. در منزل هم دانش آموزان علاوه بر دو ساعت مطالعه، در آزمون شبیه ساز آنلاین هم شرکت می کنند. علاوه بر این برنامه ها،۲۰ دقیقه طلایی مطالعه نکته درس زمین شناسی و ادبیات فارسی هم برای دانش آموزان برنامه ریزی شده است.»
دانش آموزان دوازدهمی واحد پاسداران در اردوی مطالعاتی نوروز، در دو آزمون آزمایشی ۵ فروردین ویژه پایه دهم و ۱۲ فروردین ویژه پایه یازدهم شرکت می کنند.

اخبار پیشنهادی