برگزاری جلسه «انجمن اولیا و مربیان» در واحد پاسداران دخترانه

پنجمین جلسه مشترک اعضای انجمن اولیا و مربیان، مدیر و کادر اجرایی دبیرستان دوره اول دخترانه علامه طباطبایی – واحد پاسداران ۲۱ دی ۱۳۹۹ به صورت حضوری، برگزار شد.

موضوع این جلسه، برنامه ریزی برای نیمسال تحصیلی دوم و برنامه های پیش رو، تصمیم گیری در مورد آزمون های آنلاین در ترم دوم، نحوه ادامه برگزاری کارگاه دانش افزایی، روند ارائه کارنامه به صورت حضوری و دیدار دانش آموزان و والدین‌شان با مدیر مدرسه در روز های آینده بود.

«شکوفه باصری» معاون دبیرستان دوره اول دخترانه علامه طباطبایی – واحد پاسداران، درباره این جلسه گفت: «با توجه به این موضوع که والدین و دانش آموزان باز خورد خوبی از کارگاه های دانش افزایی که هر ماه در واحد پاسداران برگزار می شود داشتند، در این جلسه پس از مشورت انجمن اولیا و کادر مدرسه تصمیم گرفته شد که کارگاه دانش افزایی والدین، از این به بعد هر هفته و به طور مستمر برگزار شود.»

باصری افزود: «در پایان جلسه در مورد این موضوع صحبت شد که با هدف ایجاد انگیزه در دانش آموزان و ذوق هنری در آن ها برای اجرای مراسم و مناسبت های مختلف در طول سال تحصیلی، از دانش آموزان کمک گرفته شود. وظایف آن ها مشخص شود و برای اجرای مراسم ها برنامه ریزی شود.»

اخبار پیشنهادی