شروع ۱۴۰۰ با هم نوازی پاسدارانی ها

دانش آموزان دبیرستان دوره اول دخترانه علامه طباطبایی – واحد پاسداران، در تعطیلات نوروز برنامه های آموزشی، فرهنگی و هنری داشتند. یکی از این برنامه ها، «هم نوازی» بود. دانش آموزان برای شرکت در این چالش، در نوروز ۱۴۰۰ قطعه «تا بهار دلنشین» را نواختند و ویدئو آن را برای مدرسه ارسال کردند.

دختران پاسدارانی در روز دوم فروردین، با کمک مطالب آموزشی آماده شده توسط کادر مدرسه، برای اعضای خانواده صبحانه آماده کردند. کادر واحد پاسداران همچنین، در تعطیلات نوروز به دانش آموزان فیلم و کتاب هایی با موضوع تقویت مهارت گفت و گو، ایجاد انگیزه و انرژی، آشنایی با تجربه های سفر و سرگرمی معرفی کردند.

دانش آموزان در تعطیلات نوروز تکالیف شان را در درس های ریاضی ، مطالعات اجتماعی، زیست، نگارش، ادبیات، فیزیک و زبان انگلیسی، انجام دادند و در سامانه آموزشی شان بارگذاری کردند. آن ها همچنین به مناسبت جشن نیمه شعبان و به کمک آموزش های دبیرشان، کیک و شیرینی درست کردند.

دانش آموزان دبیرستان دوره اول دخترانه علامه طباطبایی – واحد پاسداران، در آخرین روز های تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ و به مناسبت روز طبیعت در چالش بی زباله شرکت کردند. آن ها تصمیم گرفتند که در سال جدید، از لیوان یک بار مصرف و کیسه های پلاستیکی استفاده نکنند.

اخبار پیشنهادی