علامه ای ها در ۸ سال ۲۴۰ مدال گرفتند

دانش آموزان مدارس مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی از زمستان سال ۱۳۹۳ تا پاییز سال ۱۴۰۱ مجموعا بیش از ۲۴۰ مدال و رتبه برتر پژوهشی کسب کرده اند. این موفقیت ها در مسابقات جهانی و بین المللی رشته های پژوهشی رباتیک، نانو، هوافضا، نجوم، انیمیشن سازی، برنامه نویسی و سازه ماکارونی به دست آمده است.

کسب مدال از سراسر جهان

علامه ای ها در این سال ها در مسابقات رباتیک جهانی اتحادیه اروپا، ژاپن، آلمان، روسیه، کره جنوبی و تایوان حضور داشته و مدال های متنوعی گرفته اند.

فرانسه، انگلیس، لهستان، کرواسی، مالزی، رومانی، هندوستان و روسیه هم از جمله کشورهایی است که علامه ای ها در رشته «نانو» در آن ها انواع مدال طلا، نقره، برنز و رتبه های برتر دیگر کسب کرده اند.

کشف سیارک و نامگذاری آن ها به نام دانش آموزان مدارس علامه طباطبایی، حضور در مسابقات مختلف دانشگاه های برتر کشور در رباتیک و هوافضا و قهرمانی مداوم در جشنواره های دانش آموزی کشوری، استانی و منطقه ای از دیگر موفقیت های علامه ای ها در رشته های پژوهشی است.

رشته ها چطور انتخاب می شوند؟

روند انتخاب رشته پژوهشی از سال هفتم آغاز می شود. دانش آموزان در پایگاه تابستانی سال هفتم، یک رشته پژوهشی را انتخاب و سه سال در آن آموزش می بینند. علامه ای ها در هر رشته اصول پژوهشی را یاد می گیرند، سپس با انتخاب طرح و پروژه های مختلف، فعالیت عملی شان را شروع می کند. در پایان هر سال تحصیلی هم، آموخته های خود را به شکلی عملی در قالب پروژه تحویل می دهند.

 

 

لینک کوتاه : https://link.kvno.ir/gfiIO-xSB