کسب دو مقام دومی در مسابقات قرآنی منطقه ۵

بهمن ۹۷ – دو نفر از دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان در مسابقات قرآنی منطقه ۵ حائز مقام های برتر شدند.

«ایلیاد دباغ» و «رضا جعفری» دانش آموزان پایه هفتم به ترتیب در رشته های مفاهیم و احکام به مقام دوم در مسابقات قرآنی منطقه ۵ که آذر ماه سال جاری در دارالقرآن امیرالمومنین برگزار شد، دست پیدا کردند.

ایلیاد دباغ در مورد نحوه شرکت در این مسابقات به خبرنگار سایت مجتمع علامه طباطبایی گفت: «اوایل سال برای شرکت در مسابقه مفاهیم با چند نفر از دوستانم ثبت نام کردیم و منابع معرفی شده را خواندیم. سوالهای این مسابقه تستی و سخت بود اما من با مطالعه کتابی که در اختیارم بود کار سختی نداشتم.»

رضا جعفری دیگر دانش آموز شرکت کننده در این مسابقات که در رشته احکام مقام کسب کرده است نیز گفت: «سوالات رشته احکام ۱۹ سوال تستی و یک سوال تشریحی بود. من با مطالعه منابع مربوط به احکام اطلاعات زیادی کسب کردم که در زندگی روزمره آنها را رعایت می کنم.»

مسابقات قرآنی منطقه ۵ آموزش و پرورش هر ساله در رشته هایی نظیر قرائت، حفظ، نهج البلاغه، مفاهیم و احکام برگزار می شود و دانش آموزان واحد گلستان با آمادگی در این مسابقات شرکت می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://link.kvno.ir/MGEbEcI7Y