معرفی نفرات برتر هفتمین جشنواره موسیقی «همساز»

آذر ۹۶ – نفرات برتر هفتم جشنواره موسیقی مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی موسوم به «همساز» معرفی شدند. مرحله نهایی این جشنواره چهارشنبه گذشته (۲۸ آذرماه) در سالن همایش مجتمع برگزار شد. در این مراسم علامه ای های هنرمند در حضور داوران به اجرای قطعاتی با سازهای مختلف پرداختند. در رقابت های دبیرستان های دوره اول جشنواره امسال، «امیررضا اکبری» از واحد آبشناسان در ساز پیانو مقام اول را به دست آورد. در همین ساز، «مهرداد توکل» و «رضا شیروانی» هر دو از واحد فرمانیه به طور مشترک دوم شدند و  «ماهان صالحی» از واحد میرداماد سوم شد.

در بخش سازهای زهی، «بامداد مقدادی» از واحد آبشناسان با نواختن ویلنسل اول شد. «مهرشاد جعفری» از واحد گلستان با گیتارنوازی و «ونداد فرنودی» از واحد آبشناسان با نواختن ساکسیفون به طور مشترک سوم شدند. بر اساس نظر هیات داوران در بخش سازهای زهی، دانش آموزی موفق به کسب رتبه دوم نشد.

در ساز تنبک «عرفان منوچهری» از واحد گلستان اول شد و در سنتور هم «شایان کریمی» از واحد میرداماد رتبه سوم را کسب کرد.

در رقابت های دانش آموزان دبیرستان های دوره دوم هم «مومن نیک روش» از واحد پاسداران در ساز پیانو سوم شد. همچنین «آرمین نبوی» از واحد شریعتی موفق شد با نواختن قطعات جالبی از پیانو رتبه دوم این مسابقات را به دست آورد.

در مرحله اول هفتمین جشنواره موسیقی همساز ۱۱۶ دانش آموز شرکت کردند که ۲۴ نفر از آن ها به مرحله نهایی رسیدند. «تقی ضرابی»، «وارطان ساهاکیان»، «محمدرضا آزاده فر»، «پیروز ارجمند»، «ایمان فخر» و «پریچهر خواجه» بعنوان هیات داوران در این دوره از جشنواره موسیقی همساز حضور داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://link.kvno.ir/rufT2yMBw