کسب 2 مدال جدید در نانوتکنولوژی

فرمانیه ای ها در انگلستان طلایی شدند

تیم نانو دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد فرمانیه در جشنواره ابداعات و اختراعات کشور انگلستان یک مدال طلا و جایزه ویژه کشور رومانی را کسب کرد. فرمانیه ای ها با ارسال مقاله در این مسابقات شرکت کرده بودند.

سمیردادبه، عرفان فنایی، کیان صفاری و هیراد ربیعی نژاد اعضای تیم دبیرستان علامه طباطبایی واحد فرمانیه در این رقابت ها بودند.

کسب جایزه از کشور انگلستان، تعداد مدال های فرمانیه ای ها در نانوتکنولوژی از ابتدای سال ۱۴۰۲ را به عدد ۷ رساند. فرمانیه ای ها پیش از این در جشنواره ابداعات و اختراعات رومانی یک مدال طلا و یک جایزه ویژه کسب کرده بودند. مسابقات رومانی خردادماه برگزار شد.

دانش آموزان واحد فرمانیه فروردین امسال هم در جشنواره ابداعات و اختراعات کشور مالزی مدال طلا گرفتند.

کسب ۲ رتبه برتر در هفدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران (ایران اُپن ۲۰۲۳) از دیگر افتخارات فرمانیه ای ها در رشته نانو در سال ۱۴۰۲ بود. دانش آموزان واحد فرمانیه در این رقابت ها یک رتبه اول سوپر تیم در لیگ امدادگر فضای مجازی و یک رتبه سوم در لیگ فوتبالیست سبک وزن مقدماتی کسب کردند.

محمد طاها نصیری، بهداد فکری، پویا جلالی، آرشا چاوشی، ارشیا آرین، آراد پاینده فر، علیرضا دبیری، محمد متین مولایی، ماهان آتشی، ایلیا مرادی و پارسا تاجیک، اعضای تیم های واحد فرمانیه در این رقابت ها بودند.

لینک کوتاه : Error: API request failed.