درخشش دانش پژوهان علامه ای در مسابقات ایران اپن ۲۰۱۷

فروردین ۹۶: دانش پژوهان مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی در قالب تیم های مختلف در مسابقات ایران اپن ۲۰۱۷ شرکت کردند و موفق شدند رتبه های برتر را در چند رشته به دست آورند. این مسابقات از ۱۶ تا ۱۸ فروردین در محل دایمی نمایشگاه های تهران برگزار شد. مسابقات ایران اپن جنبه انتخابی برای مسابقات ربوکاپ، معتبرترین مسابقات بین المللی رباتیک را دارد.

در این رقابتها تیم علامه طباطبایی متشکل از «پارسا پیاده»، «ایلیا قاهری»، «امید قشلاقیان»، «میلاد اسماعیل نژاد»، «علی ترکمن» و «نیما امیر غیاثوند» در لیگ امداد و نجات مقدماتی (Rescue A primary) موفق به کسب مقام اول شد.

دیگر تیم علامه طباطبایی در لیگ شبیه ساز امداد و نجات (Rescue Simulation) و در بخش دانشجویی موفق به کسب مقام دوم شد. اعضای این تیم را «پارسا حقیقت»، «شهداد خاکپور»، «برنا برازنده» و «دانیال غیاثوند» تشکیل می دادند. در همین لیگ تیم دیگری از علامه طباطبایی به مقام چهارم دست پیدا کرد. «سروش طاهری»، «رضا ایران بخش»، «امیر حسین زارع»، «محمدرضا قاضی مناس» و «سید رضا وزیری» اعضای این تیم را تشکیل می دادند.

در لیگ فضای مشترک (Co Space ) نیز تیم علامه طباطبایی متشکل از «سام رسولی»، «سپهر شریف شوشتری» و «آرمین گرامی راد» موفق به کسب مقام بهترین ایده فنی شدند.

تیم های دیگری از مدارس علامه طباطبایی در این مسابقات شرکت داشتند که اسامی آنها را در ادامه مشاهده می کنید.

«حسین مولایی»، «عارف ذابح»، «یاشار مقدم نژاد»، «سید پارسا پردستان»، «بردیا سلامی اسکویی»، «رامتین مغرور» و «سامان فتاحی» در لیگ فوتبالیست.

«علی خیرخواه»، «کیارش حاجیان»، «ماهان اوتادی»، «آرین کوچک دزفولی» در لیگ پیشرفته فضای مشترک.

«سام رسولی»، «آرمین گرامی راد»، «حسین عسگریان» و «بردیا پرند» در لیگ ابتدایی فضای مشترک.

«سپهر شریف شوشتری»، «عرفان ریاضتی»، «پارسیا معرفت»، «پویا یعقوبی»، «پوریا گلستانی» و «ایلیا جهانبانی» و «محمد حسین رهبری مهر» در لیگ امداد و نجات Rescue B.

این دانش آموزان از دبیرستان های دوره اول و دوم علامه طباطبایی انتخاب شده بودند و در کنار هم توانستند رتبه های برتر مسابقات ایران اپن را از آن خود کنند و به مسابقات ربوکاپ ۲۰۱۷ ژاپن راه پیدا کنند.

لینک کوتاه : Error: API request failed.