دختران علامه ای بر سکوی دوم مسابقات خلیج فارس

دی ۹۷ – تیم رباتیک دبیرستان دوره اول دخترانه مجتمع علامه طباطبایی- واحد پاسداران، مقام دوم لیگ مقدماتی مسابقات رباتیک «جام خلیج فارس» را در سطح شهر تهران را به دست آورد.

«مهدیه کریمی» از پایه نهم و «ژینا حسینی» و «بهاره ربیعی» از پایه هشتم، اعضای این تیم را تشکیل می­ دهند. دانش آموزان دبیرستان دوره اول دخترانه پاسداران با طراحی ربات سه کاره، دارای قابلیت کنترل دستی، حل مانع و تعقیب نور در این مسابقات شرکت کرده بودند.

«ژینا حسینی»، به نمایندگی از تیم شرکت کننده در مسابقات، در مورد برنامه کلاس پژوهشی واحد پاسداران گفت: « تمامی مباحث تئوری را از ابتدای سال با راهنمایی معلم خود، خانم زینب خدامردی، یاد گرفتیم. در ترم اول ربات مسیریاب ساختیم و ساخت ربات سه کاره در ترم دوم برایمان راحت تر بود چون با مفاهیم آشنایی بیشتری داشتیم.» وی از معاونت فرهنگی مدرسه تشکر کرد و با ابراز خوشحالی از کسب این مقام گفت: «این اتفاق موفقیت خوبی در پرونده آموزشی ماست و ما را به مباحث رباتیک علاقمند کرده است.»

دانش آموزان واحد پاسداران اسفند ۹۶ نیز  با ربات مسیریاب ساده و پیشرفته در مسابقات رباتیک جونیور کاپ شرکت کرده بودند. پنجمین دوره مسابقات رباتیک، ۶ اردیبهشت، در پژوهشسرای امیرکبیر منطقه سه آموزش و پرورش برگزار شد. دختران علامه­ ای پایه های هشتم و نهم واحد پاسداران در قالب دو تیم در این رویداد پژوهشی شرکت داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://link.kvno.ir/6b-m9N1Z4